Lincoln Corsair 2023 با دستیار رانندگی پیشرفته و دماغه جدید معرفی شد


Lincoln Corsair 2023 به پرفروش ترین محصول این برند چهره ای تازه و فناوری بسیار بیشتری می بخشد. این کراس اوور به روز شده در اوایل سال 2023 به فروش می رسد.

مهم ترین ارتقاء کورسیر 2023 در داخل است. به جای نمایشگر کوچک 8.0 اینچی از مرکز داشبورد، اکنون یک صفحه نمایش 13.2 اینچی در آنجا موجود است. از نرم افزار Sync 4 این خودروساز پشتیب، می کند. هنوز یک خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی وجود دارد.

Lincoln Corsair Grand Touring_05 جدید 2023

45 ع، ها

،مت پایینی دسته ابزار مرکزی دارای تغییرات کوچکی است. این یک طرح اصلاح شده و ساده شده دریافت می کند و یک برنامه کاربردی با نور پس زمینه موجود در آن وجود دارد.

Corsair 2023 با سیستم کمک راننده پیشرفته هندزفری ActiveGlide 1.2 در دسترس است. می تواند یک وسیله نقلیه را با سرعت 80 مایل در ساعت (129 کیلومتر در ساعت) در یک لاین نگه دارد. با ضربه زدن روی ساقه چراغ راهنما، این فناوری می تواند تغییر مسیر خودکار را انجام دهد. هنگام رانندگی در نزدیکی سایر وسایل نقلیه، سیستم کمی دور می شود تا فضای بیشتری بین آنها ایجاد شود. کمک نقطه کور فرمان را به حرکت در می آورد تا در صورت نادیده گرفتن هشدار سیستم اطلاعات نقاط کور، راننده از ادغام شدن با وسیله نقلیه جلوگیری کند.

یکی دیگر از ویژگی های جدید سیستم اختیاری Auto Air Refresh است. از حسگر لیزری برای مخلوط ، هوای بیرون و داخل خودرو استفاده می کند.

کابین Corsair در دو رنگ جدید موجود است. ترافل دودی یک رنگ بژ است. قرمز ابدی یک سایه عمیق از زرشکی است.

Corsair به روز شده دارای جلوپنجره بزرگتر است. تریم Reserve به ،مت داخلی یک روکش مشکی براق می بخشد، اما Grand Touring ظاهری ماشینکاری شده دارد که لینکلن آن را “Stendown Sun Metallic” می نامد.

همچنین دو رنگ خارجی جدید برای کراس اوور به روز شده وجود دارد: قرمز کریستالی و آبی Whisper.

Corsair 2023 با یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 250 ، بخار (186 کیلووات) یا یک 2.5 لیتری پلاگین هیب، با مجموع قدرت 266 ، بخار (198 کیلووات) در دسترس است. موتور 4 سیلندر 2.3 لیتری توربوشارژ دیگر موجود نیست. بسته به تریم و پیشرانه، پیکربندی‌های دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ محرک در دسترس هستند.


منبع: https://www.motor1.com/news/609449/2023-lincoln-corsair-debut-،-screen-new-nose-advanced-tech/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.