Macallan Horizon در بطری عجیب و غریب ساخته شده از بنتلی های بازیافتی عرضه می شود

تلاش مش، قبلی بین این دو شرکت باعث ایجاد یک Viridian Bentley Bentayga Hybrid سفارشی شد که از ملک Macallan در اسکاتلند بازدید کرد. این بار، یک بطری ویسکی ساخته شده از مواد بازیافتی معرفی شده است که “یک جاه طلبی مش، برای ساختن آینده ای پایدار از میراث غنی هر دو برند را در بر می گیرد.”

Macallan Horizon یک ویسکی تک مالت با نسخه محدود است که در یک بطری شیشه ای دست ساز عرضه می شود که گفته می شود شبیه هیچ بطری ویسکی در تاریخ نیست. این خودرو با طراحی پیچ خورده ای عرضه می شود که طبق نسخه منتشر شده، نشان دهنده “تسلط بر فضا و زمان است که توسط Macallan و Bentley Motors در ایجاد نمونه اولیه به دست آمده است.”

این شرکت ها هنوز قیمت The Macallan Horizon را اعلام نکرده اند. بطری نسخه محدود در تابستان 2023 عرضه خواهد شد.

بنتلی و ماکالان در میان انبوهی از خودروهایی که هفته خودروی مونتری و در پبل بیچ را تجلیل ،د، ادامه همکاری خود را که متولد ژوئیه 2021 هستند، اعلام ،د. و البته با محصول دیگری به نام افق ماکالان.


منبع: https://www.motor1.com/news/606090/bentley-macallan-،rizon-bottle/این کپسوله همچنین از کمترین چرم CO2 جهان که در اسکاتلند تهیه می شود استفاده می کند. همچنین در بنتلی مولینر باتور اخیراً رونمایی شده در Pebble Beach نیز استفاده شده است. و البته، بطری حاوی ویسکی تک مالت Macallan است که داستان بازیافت و پایداری خاص خود را خواهد داشت.

سپس بطری در داخل ساختاری محصور می‌شود که از مواد تغییر کاربری یا منشأ اخلاقی ساخته شده است. اینها عبارتند از مس حاصل از دستگاههای الکل کوچک غیرقابل استفاده، واقع در محل تقطیر سابق The Macallan. آلومینیوم به دست آمده از تولید کانتیننتال GT، فلاینگ اسپور و بنتایگا در کرو. و چوب بازیافتی از هر دو برند.

در حالی که بیشتر بطری‌های ویسکی به صورت عمودی ایستاده‌اند، The Macallan Horizon با نشستن بر روی یک گهواره مخصوص ساخته شده به صورت افقی (از این رو نام آن) که نشان دهنده موقعیت افقی یک ماشین است، متفاوت است.

The Macallan Horizon، ساخته شده با بنتلی

5 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.