Maserati GranTurismo Folgore از نزدیک سوار بر زمین کم شده است

انتظار می‌رود که ظاهر کلی تصویری از بنزینی GranTurismo باشد که احتمالاً قبل از پایان سال جاری منتشر خواهد شد. فولگور تمام الکتریکی در سال 2023 با سه موتور با ،وجی ،یبی بیش از 1200 ، بخار عرضه خواهد شد. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را در کمتر از سه ث،ه انجام می دهد و حدا،ر سرعت آن به بیش از 186 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت) می رسد.

نمونه اولیه روی چرخ‌های تولیدی با کالیپرهای ترمز قرمز رنگ که از پشت در کمین هستند، به طرز چشمگیری پایین می‌آید. مازراتی گفته است که GranTurismo Folgore با قرار دادن بسته باتری در پایین برای توزیع وزن بهینه و کاهش مرکز ثقل، «پایین‌ترین خودروی تمام الکتریکی در بازار لو،» خواهد بود.

27 ع، ها

در حقیقت، گرن توریسمو جدید تفاوت چند، با مدل قبلی که در پایان سال 2019 بازنشسته شد، چندان متفاوت به نظر نمی رسد. برخی معتقدند که این کمی ناامیدکننده است زیرا GT در سال 2007 عرضه شد. با این حال، بهتر است منتظر مدل تولیدی برای ش،تن پوشش و مشاهده نحوه عملکرد طراحی تکاملی روی کوپه با عملکرد بالا.

مازراتی دوست دارد GranTurismo Folgore را که قبلاً تحت یک کمپین تبلیغاتی طول، قرار گرفته است، توصیف کند: «اولین خودروی اسپرت لو، برقی جهان». جاسوسان ما نمونه اولیه ای را در نوربرگ رینگ و اطراف آن با پوشش استتاری که در واقع چیز زیادی را پنهان نمی کند، دستگیر کرده اند. این بیشتر در امتداد خطوط رنگ آمیزی است زیرا ما می تو،م بیشتر جزئیات تولید را مشاهده کنیم، از جمله جلوپنجره به ظاهر واقعی.

ما خوشحالیم که شرکت مادر Stellantis در نهایت با عرضه محصولات جدید به مازراتی توجهی را که شایسته آن است می دهد. ابرخودروی MC20 اولین بود، اما این کراس اوور Grecale است که می‌تواند بازار مشکل‌دار ایتالیا را بسازد یا ش،ت دهد. نسل بعدی کواتروپورته و لوانته هر دو تا سال 2025 با پیشرانه های برقی وارد بازار خواهند شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/599269/maserati-granturis،lgore-spy-s،ts/ع، جاسوسی Maserati GranTurismo Folgore

خودروی آزمایشی دارای یک جفت صندلی سطلی با رول کیج در پشت آنها بود که بدیهی است که برای مدل تولیدی صدق نخواهد کرد. نگاهی دقیق تر به نمونه اولیه، پورت شارژ را نشان می دهد که در زیر چراغ عقب در سمت راننده نصب شده است. برخوردهای قبلی مدل ICE یک درپوش سوخت گردتر را برای باک بنزین در گلگیر عقب سمت چپ نشان داد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.