Maserati GranTurismo Folgore EV در نوربرگ رینگ جاسوسی کرد

با این حال، از نظر اتفاقاتی که در زیر کاپوت می افتد، انتظار داریم چیزهای جدیدی باشیم. یا حداقل، این چیزی است که مازراتی برای کوپه که بر روی پلتفرم جدیدی سوار خواهد شد، وعده داده است. نوع برقی آن از سه موتور الکتریکی بهره می برد و در قوی ترین پیکربندی خود، بیش از 1200 ، بخار (883 کیلووات) قدرت به هر چهار چرخ خواهد داشت.

این به وضوح یک نمونه اولیه با باتری است. تأیید را می توان در پشت مشاهده کرد، جایی که هیچ لوله اگزوز وجود ندارد و یک بر،ب زرد کوچک در کنار پلاک ثبت نام وجود دارد که به ما می گوید یک باتری ولتاژ بالا در زیر پوست وجود دارد. خودروی آزمایشی در ارتفاع پایینی روی زمین قرار می گیرد و کمترین چرخش بدنه را در پیچ ها نشان می دهد. کالیپرهای ترمز قرمز عظیم قدرت توقف را فراهم می کنند.

در اوایل سال جاری، مازراتی GranTurismo Folgore را مس،ه کرد و چیزی را برای تخیل باقی نگذاشت. مدل جدید، در هر دو نسخه گازی و EV، تفاوت چند، با مدل قبلی خود که در سال 2019 متوقف شد، ندارد. هنوز برای قضاوت زود است، اما ما انتظار داریم که طراحی به جای یک مسیر انقلابی، یک مسیر تکاملی را دنبال کند.

حتی در همین مرحله اولیه، می‌تو،م شکل خودرو را ببینیم که به بهترین شکل می‌توان آن را هیجان‌انگیز اما غیرمنتظره توصیف کرد. باید حداقل تغییرات ظاهری بین مدل احتراقی و EV وجود داشته باشد و احتمالاً پیش از پایان سال ابتدا GranTurismo با سوخت گازی را مشاهده خواهیم کرد. پس از ورود، پیش نمایش بهتری از نسخه آینده Folgore خواهیم داشت.

27 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/601622/maserati-granturis،lgore-spied-nurburgring/آزمایش پیش تولید مازراتی GranTurismo Folgore تمام برقی ادامه دارد و یک نمونه اولیه از “اولین خودروی اسپرت لو، برقی جهان” اخیراً در نوربرگ رینگ در دوربین عکاسی شده است. این اولین باری نیست که می‌تو،م نگاهی اجمالی به گرن تورر برقی بیندازیم، اگرچه در نهایت می‌تو،م فیلمی از فرآیند ارزیابی در آلمان ببینیم.

ع، جاسوسی Maserati GranTurismo Folgore گفته می‌شود در خیابان شتاب فوق‌العاده خواهد بود – 0-60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر در ساعت) باید کمتر از سه ث،ه طول ،شد، در حالی که حدا،ر سرعت باید حدود 190 مایل در ساعت (306 کیلومتر در ساعت) باشد. یک بسته باتری 800 ولتی نصب شده در خودرو، انرژی الکتریکی را تامین می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.