Mashup سریع و خشمگین با Knight Rider و A-Team، Bliss خالص دهه 80 است



مجموعه‌ای از سواری‌های سنگین با کامیون‌ها مورد توجه مایکل نایت، یک جنگجوی صلیبی تنها، و همراه وفادارش در چهار چرخ، کیت قرار گرفته است. با کمک دوون، آنها به سرعت متوجه می شوند که رهبر باند دومینیک “دام” تورتو، یک مسابقه دهنده خیاب،، مک،ک و محکوم سابق است که زندگی خود را هر بار یک چهارم مایل می گذراند. کیت با خود می بالد که Dom’s Dodge Charger با تقویت توربوی او برابری نمی کند، در یک مسابقه خیاب، صحبت می کند.

این پیش‌فرض برای جدیدترین ویدیو از Lam،ery!، یک سایت YouTube است که به ماشاپ‌های کمدی با استفاده از هوش مصنوعی و کمی تخیل اختصاص دارد. هر چند ممکن است دیوانه کننده به نظر برسد، یک “سریع و خشمگین” شوالیه سوار تماشای اپیزود لذت بخش خواهد بود مخصوصاً وقتی مایکل نایت با برایان اوکانر مخفیانه می رود.

قبل از اینکه متوجه شوید، کیت در یک مسابقه درگ با مزدا RX-7 Dom، میتسوبیشی اکلیپس برایان و برخی خودروهای دیگر از جمله Acura Integra صف می‌کشد. کیت می‌تواند روی دیگر مسابقه‌دهنده‌ها پرش کند و به راحتی به پیروزی برسد. قابل بحث است که بوست توربو می تواند ا،ید نیتروژن را ش،ت دهد، اما با چند مد، بدون شک KITT می تواند یک ماشین درگ 11 ث،ه ای را ش،ت دهد.

سازندگان پشت لمپونری! و این ارسال از شوالیه سوار و سریع و خشن بالاتر از این نیستند که با هزینه منابع خود سرگرم شوند. با این حال، به نظر می رسد که آنها طرفداران واقعی هر دو فرنچایز و فرهنگ خودرو هستند. تماشای آن ت، چشمگیر و سرگرم کننده است.

تاثیرگذارتر استفاده از چیزی است که سایت آنها آن را “ویرایش متحول” می نامد، که احتمالاً از هوش مصنوعی و ابزارهای دیگر برای وارد ، مایکل نایت به دنیای مسابقات خیاب، اوایل قرن بیست و یکم استفاده می کند. استفاده از سایه نور و رنگ و همگام سازی لب با دیالوگ خیلی بد نیست و کمتر از آنچه فکر می کنید برجسته است.

واقعاً تنها چیزی که برجسته می شود، دیوید هاسلهوف اوایل دهه 80 با یال باشکوهش از موهای مجعد، پیراهن قرمز و ژاکت چرمی است. او به وضوح با موسیقی متن پت بناتار، جان کوگار ملنکامپ و سینت سایزرهای دهه 80 از دنیایی خارج شد و با متد من، جا رول و لیمپ بیزکیت یکی شد. اگر عجیب به نظر می رسد، منتظر ،مت های دو و سه باشید، جایی که A-Team ظاهر می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/670208/knight-rider-fast-and-furious-matchup/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.