Matchbox Collectors Coronation Gold State Coach A Majestic Royal Replica

تاج گذاری آتی پادشاه چار، سوم در 6 می، بسیاری از سنت های دیرینه سلطنت بریت،ا را نشان خواهد داد. یکی از قابل مشاهده‌ترین رژه‌ها، رژه‌ای است به نام «صحبت پادشاه» که چار، سوم و ملکه همسر کامیلا را از کاخ باکینگهام به ابی وست‌مینستر می‌برد. محور اصلی این راهپیمایی، مربی گلد استیت است که برای هر تاج گذاری که به دوران سلطنت ملکه ویکتوریا برمی گردد، استفاده شده است.

برای بزرگداشت این رویداد، Mattel Creations نسخه محدودی از مربی گلد استیت در مقیاس 1:64 را با هشت ، سفید و تیمی از مربیان ارائه می دهد. در حالی که کوچ اصلی از Giltwood ساخته شده است، ،یبی از ورق طلای نازک بر روی چوب، ماکت به صورت دایکاست. دارای چرخ های کار و یک محور جلوی مفصلی است و ، ها و مهارها قابل جابجایی هستند. فضای داخلی این مربی شامل مجسمه های ثابت همسر پادشاه و ملکه است.

به دلیل قدمت، مربی واقعی گلد استیت به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر وقت خود را در رویال میوز، اصطبل های کاری کاخ باکینگهام به نمایش می گذارد. آ،ین سفر آن جشن پلاتینیوم ملکه الیزابت دوم بود که در آن تهویه مطبوع و پنجره های برقی تج، شد. هنگام استفاده، مربی گلد استیت به دلیل سن و وزن آن از تمام ورق های طلا، هرگز از سرعت پیاده روی فراتر نمی رود.

10 ع، ها

مربی طلای تاج گذاری کل،یونرهای جعبه کبریت

در حالی که خانواده سلطنتی بریت،ا ناوگان قابل توجهی از کالسکه ها را در اختیار دارند، بیشتر به خاطر عشقش به اتومبیل های موتوری شناخته شده است. ملکه الیزابت دوم به لندرورهای خود علاقه داشت و اغلب آنها را در داخل و اطراف املاک بالمورال می راند. مجموعه خودروهای چار، سوم شامل یک آستون مارتین DB6 قدیمی و مجموعه‌ای از بنتلی‌ها و رو، رویس‌ها است. اخیراً، چار، سوم یک جگوار I-Pace الکتریکی را به دست آورد که مطابق با زمان و تعهد پادشاه به پایداری زیست محیطی است.


منبع: https://www.motor1.com/news/664813/matchbox-collectors-coronation-gold-state-coach/

ماتل همچنین یک ماکت مربی Gold State را برای گرامیداشت تاجگذاری ملکه الیزابت دوم در سال 1953 ساخت. این ماکت اشاره کرد که ماکت فعلی ادای احترام به اصل، یکی از پرطرفدارترین قطعات ریخته گری شرکت است. این مربی همچنین هفتادمین سالگرد ماشین‌های Matchbox را که در همان سال با Lesney-Matchbox Road Roller و خودروهایی مانند MG TD، Vauxhall Cresta و Ford Zodiac آغاز شد، گرامی می‌دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.