Mini مدل‌های گیربکس دستی بیشتری را «سرگرم کننده برای رانندگی» برای ایالات متحده معرفی کرد


رانندگی با گیر،س دستی یک تجربه منحصر به فرد و فریبنده است، اما مهارتی است که به طور فزاینده ای نادر می شود. برای درک بهتر احساسات مصرف کننده نسبت به گیر،س های دستی، Mini USA اخیرا یک نظرسنجی از مصرف کنندگان انجام داده است.

این نظرسنجی که به سفارش Engine’s Caravan انجام شد، نشان داد که 63 درصد از پاسخ دهندگان موافق بودند که یادگیری نحوه رانندگی با گیر،س دستی یک آیین عبور و مرور و یک مهارت مهم زندگی است. علاوه بر این، مهمترین ویژگی که پاسخ دهندگان به یک وسیله نقلیه گیر،س دستی مرتبط ،د این بود که “رانندگی سرگرم کننده” بود.

مدل های مینی گیر،س دستی

9 ع، ها

با این حال، با وجود این، تنها 24 درصد از پاسخ دهندگان نشان دادند که در حال حاضر یک وسیله نقلیه دنده دستی دارند. تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان Gen Z (49 درصد) و 42 درصد از کل ،ن گزارش ،د که نمی دانند چگونه با یک وسیله نقلیه دنده دستی رانندگی کنند. با وجود این، 53 درصد از همه پاسخ دهندگان نشان دادند که مایل به یادگیری هستند. جالب توجه است که 67 درصد از پاسخ دهندگان 18 تا 34 ساله بیشترین علاقه را به یادگیری رانندگی با یک وسیله نقلیه دنده دستی ابراز ،د.

در پاسخ به این یافته ها، Mini USA در حال گسترش گیر،س دستی خود از اول مارس 2023 است. چهار مدل مینی اضافی با گیر،س دستی در دسترس خواهند بود، از جمله Mini Cooper Convertible، Mini Cooper S Convertible، Mini Cooper 4-Door Hardtop و هاردتاپ 4 در مینی کوپر اس. این تعداد کل مدل های مینی ارائه شده با گیر،س دستی را به هفت مدل در ایالات متحده می رساند.

در ت، برای تشویق نسل بعدی رانندگان دستی، Mini USA با BMW Group Performance Center West in Thermal، CA برای راه‌اندازی مدرسه رانندگی دستی کوتاه همکاری کرده است. ثبت نام برای مدرسه از 8 فوریه 2023 با قیمت دوره 499 دلار باز است.

هدف مدرسه رانندگی دستی مینی فراهم ، پایه های لازم برای ایجاد راحتی با گیر،س های دستی، با برنامه درسی که کنترل خودرو، یافتن نقطه اصطکاک، تمرین استارت و توقف آرام، شتاب گیری و غیره را در بر می گیرد، در اختیار رانندگان قرار می دهد. در پایان دوره، شرکت کنندگان در یک دوره زمان بندی شده برای ارزیابی دانش خود مورد آزمایش قرار می گیرند.


منبع: https://www.motor1.com/news/651798/mini-adds-more-manual-transmission-models/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.