Mini Countryman Spied Looking Production Ready Behind Yellow Camo

14 ع، ها

پوشش‌های سنگین‌تر هنوز جزئیات فاسیای پایینی را پنهان می‌کنند، اما انتظار نداشته باشید که چیزها برای مدت طول،‌تری پنهان بمانند. اولین مشاهده کانتریمن نسل بعدی ما به اکتبر 2021 باز می گردد، بنابراین زمان قابل توجهی برای Mini وجود دارد تا تمام مشکلات پیش تولید را برطرف کند. این امر به ویژه از آنجایی صادق است که کانتریمن از معماری FAAR BMW استفاده خواهد کرد که با X1 مش، است که می د،م در سال 2023 معرفی خواهد شد.

برای شروع، کامو روپ جدید همان س، زرد مایل به سبزی را که در نمونه های اولیه Mini Aceman دیده بودیم، منع، می کند. رؤیت های قبلی کانتریمن، خودروهای آزمایشی را در سفید پوشانده بودند، اما زرد شدن می تواند ت، برای پنهان ، ماهیت احتراق داخلی این مینی باشد. این می تواند برای نگاه های گذرا کار کند، اما پایان دهنده های اگزوز در پایه فاسیای عقب از دست نمی روند. آنها هم تقلبی نیستند، زیرا یک توده بخار سفید ضعیف در هوای سرد قابل مشاهده است.

آیا به اولین بازی Mini Countryman نزدیک می شویم؟ این باید دید، اما دسته‌ای از ع،‌های جاسوسی ما را به این فکر می‌کند که بله. از آ،ین باری که این کراس اوور کوچک را دیدیم، تغییرات قابل توجهی وجود دارد.

ع، جاسوسی Mini Countryman Front View

این ممکن است برخی را از نگاه ، به بالا منحرف کند، جایی که ما چراغ‌های عقب با مشخصات تولید را از طریق پوشش می‌بینیم. ال،ای LED متمایز در نمای ساده هستند و با حرکت به سمت جلو، چراغ‌های جلو تولیدی با نوارهای LED در روز نیز به راحتی قابل مشاهده هستند. این بار نمی‌تو،م نگاهی به فضای داخلی بیندازیم، اما در ع،‌های جاسوسی قبلی، یک گلخانه مینی آشنا با یک نمایشگر بیضی شکل بزرگ در داشبورد دیدیم.

جزئیات خاص در مورد گزینه های پیشرانه هنوز در دست نیست. می د،م که Mini Aceman به صورت جداگانه به ،وان نسخه تمام الکتریکی این کراس اوور معرفی خواهد شد و به همین دلیل، شایعه ای مبنی بر عدم عرضه مدل پلاگین هیب، وجود دارد. در حال حاضر، کانتریمن با موتورهای سه سیلندر یا چهار سیلندر توربوشارژ با حدا،ر 301 ، بخار در دسترس است.

اولین نمایش در سال 2023 اتفاق می افتد، و احتمالاً زودتر از این اتفاق می افتد. هنگامی که استتار بلند شد، انتظار داریم کانتریمن جدید مدل 2024 برای بازار ایالات متحده باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/626867/mini-countryman-spied-،uction-ready/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.