Nissan GT-R Premium T-Spec 2024، نسخه های ویژه Nismo در ژاپن معرفی شد

نیسان GT-R ممکن است قدیمی باشد، اما هنوز هم چند ترفند در آستین خود برای سال 2024 دارد. یک مدل به روز شده در سالن خودرو توکیو 2023 برای بازار ژاپن عرضه شد و تغییراتی در جلوپنجره، به روز رس، سیستم تعلیق و چند تریم جدید نسخه ویژه که پلتفرم ماندگار را در جلو و مرکز نگه می‌دارند.

34 ع، ها

این یک داستان ش،ته است. با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر اضافه خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/630908/2024-nissan-gt-r-premium-edition-t-spec-nismo-special-edition-،an/در بیرون، به سختی متوجه تفاوت‌ها خواهید شد، مگر اینکه به جلو نگاه کنید. جلوپنجره و فاسیای بازطراحی شده خطوط صاف تر و کمی تقارن را به چهره GT-R آورده است. نیسان همچنین می گوید عملکرد آیرودینامیکی بهبود یافته است، در حالی که در زیر پوست، اصلاحات روی پلت فرم، سواری راحت تری را با کاهش صدا و ،زش ارائه می دهد. در حالی که ممکن است به نظر برسد که GT-R در سنین بالا نرم می شود، نیسان به ما اطمینان می دهد که موتور 3.8 لیتری V6 با توربوشارژ دوقلو مانند همیشه قدرتمند است و همچنان 562 ، بخار در خط تولید تولید می کند، اما برای Nismo که ثابت می ماند. در 591 ، بخار

Nissan GT-R Premium Edition T-Spec 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.