Nissan X-Trail e-Power Hybrid Understeer Through The Moose را تماشا کنید

ابتدا اجازه دهید جزئیات این SUV خاص را بررسی کنیم. این مدل X-Trail مدل 2023 است و همانطور که قبلاً ذکر شد، e-Power e-4orce به این م،ی است که یک هیب، با سیستم چهار چرخ متحرک است. با این حال، موتور 1.5 لیتری مستقیماً چرخ ها را به حرکت در نمی آورد – این موتور تمام الکتریکی با دو موتور است که یکی چرخ های جلو و دیگری برای عقب حرکت می کند. این موتور به ،وان یک افزایش دهنده برد عمل می کند، اگرچه با یک باتری بسیار کوچک 1.8 کیلووات ساعتی، این موتور در اینجا چندان یک افزایش دهنده برد نیست، بلکه یک تامین کننده برد است.

این در آزمایش ،ن انجام شد، جایی که بهترین سرعت به دست آمده 50 مایل در ساعت (74 کیلومتر در ساعت) بود. تندتر رفتن نه تنها منجر به قطع شدن م،وط شد، بلکه م،وط صاف را در حالی که جلو برای چرخش تلاش می‌کرد، مصرف می‌کرد. در حرکت آهسته، به نظر می رسد ،تیک های جلو بی وقفه به سمت جلو حرکت می کنند. به همین دلیل، سیستم پایداری الکترونیکی DEFCON 1 را درگیر کرد، به شدت کاهش سرعت به تنها 12 مایل در ساعت (19 کیلومتر در ساعت) در هنگام ،وج.

سرعت هدف برای آزمایش 48 مایل در ساعت (77 کیلومتر در ساعت) است، اما در این مثال، Km77.com تیم مقدار زیادی از X-Trail ستایش کرد. این یک ماشین زیرک نیست و در شرایط سخت، ایمن و قابل پیش بینی باقی می ماند و در عین حال سرعت خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و سرعت آن را بهتر کنترل می کند. این موضوع نکته دیگری را از سوی خدمه آزمایش مطرح می‌کند و نشان می‌دهد که با مجموعه‌ای از ،تیک‌ها که روی کشش زمست، تمرکز نمی‌کنند، نتایج می‌تواند بهتر باشد.

نیسان ای، تریل 2023 (اروپا)

تایرها در تمام فصول میشلین CrossClimate 2 هستند که به دلیل ،بندگی استثنایی در برف بدون اینکه از نظر فنی یک ،تیک برفی باشند، شناخته شده است. اندازه گیری 255/40 در چرخ های 20 اینچی، Km77.com آزمایش‌کنندگان می‌گویند با توجه به الگوی آج، ،تیک‌ها ،بندگی خشک خوبی دارند، اما همانطور که در ادامه ویدیو می‌بینیم، نتایج بهتری در هوای خشک ممکن است با یک مجموعه کفش متفاوت امکان‌پذیر بوده باشد.

نیسان روگ در سطوح مختلف برای ،یداران در آمریکای شمالی ارائه می شود. در بازارهای دیگر، این SUV با نام X-Trail شناخته می شود و ،یداران آنجا می توانند نسخه هیب، e-power e-4orce را که در ایالات متحده موجود نیست، انتخاب کنند. این تریمی است که ما در اینجا، در آ،ین ویدیوی آزمایش ،ن از آن، آزمایش می کنیم Km77.com در یوتیوب.

58 ع، ها

در مورد این نتایج، نکته اصلی این است که X-Trail پایدار است اما دارای یک سیستم کنترل الکترونیکی نسبتاً تهاجمی است که به سرعت وارد عمل می شود. در تست اسلالوم منتهی به آزمایش ،ن، اولین دویدن با سرعت تهاجمی تری انجام شد، اما با حرکت حرکتی به سمت بیرون X-Trail، سیستم های پایداری به طور قابل توجهی باعث کاهش سرعت شاسی بلند شد. در نتیجه، دویدن دوم با سرعت متوسط‌تر در واقع زمان اسلالوم سریع‌تری را به همراه داشت. به عبارت دیگر، X-Trail e-Power e-4orce وسیله نقلیه ای است که نمی خواهد عجله داشته باشد.

با وجود ،تیک‌ها، آیا X-Trail (و در ارتباط، Rogue) در تریم‌های احتراقی خالص بهتر عمل می‌کند؟ این آزمایشی است که ما دوست داریم ببینیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/652324/watch-nissan-x-trail-understeer-moose-test/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.