
بروزرسانی: 02 فروردین 1404
Nissan Z، V8 Frontier، Ariya Surfwagon Highlight SEMA 2022 فهرست
در حالی که برخی از برندها از SEMA صرف نظر می کنند، نیسان یکی از آنها نیست. این برند ژاپنی تعدادی کانسپت و ماشین های مسابقه ای را به نمایشگاه امسال می آورد تا نشان دهد که جدیدترین محصولاتش چقدر وحشی هستند. جدیدترین خودروی اسپورت Z ویژگی های برجسته ای دارد، اما آریا نیز سرگرم کننده است، در حالی که وانت Frontier کمک زیادی به V8 می دهد. و حتی یک ،یب وسوسه انگیز از ف، ک،یک با برق مدرن وجود دارد. بیایید شیرجه بزنیم و ببینیم نیسان چه چیزی را برای SEMA 2022 آورده است.

اگر زندگی باجا برای شما من، نیست یا یک V8 را کمی بیش از حد می د،د، پروژه کامیون خیاب، Nissan Frontier از کریستینا روکی متمایز است. این پیکاپ سیاه-سفید-قرمز بر اساس کابین فرانتیر کینگ ساخته شده است و دارای سیستم تعلیق سفارشی است که ارتفاع سواری را کاهش می دهد. مکمل این موضع جدید، 20 اینچی Black Rhino Kaizen، کیت بدنه Performance Lab Detroit، و چراغ های جلو دودی است. ارتقاء اصلی پیشرانه اگزوز Magnaflow cat-back است.
آلایندگی صفر، حدا،ر خنک کننده
یک باتری 40 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی تنها 147 ، بخار قدرت و 236 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما نیسان به کمک این نکته اشاره می کند که دو برابر قدرت و سه برابر گشتاور بیشتر از Sunny است که در زمان ،وج از کارخانه در زمان ،ت ریگان از کارخانه برخوردار بود. سیستم تعلیق جلو بر اساس تبدیلی برای S13 Silvia (240SX در سواحل ما) است در حالی که در عقب فنرهای برگ ارتقا یافته دیده می شود. چرخ های 17 اینچی روتیفرم با ارتفاع کمتر سواری و کیت پهن بدنه هماهنگی طبیعی دارند.
منبع: https://www.motor1.com/news/618893/nissan-sema-2022-ariya-z-frontier-official/
18 ع، ها
چند Zs را بگیر

سیستم تعلیق به شدت ارتقا یافته دارای کویلورهای ،وله ای نیسمو است که ارتفاع سواری را حداقل چند دهم اینچ کاهش می دهد. همراه با کیت نوار نوس، با نام تجاری Nismo، کویلورها تنها تغییرات تعلیق قابل ،ید هستند. قطعات اولیه شامل یک برج بند و مجموعه کاملی از اتصالات تعلیق است. چرخ های جدید 19 اینچی Nismo LM-RS1 از کیت ترمز بزرگ Nismo محافظت می کنند. کالیپرهای شش پیستونه جلو و چهار پیستونه عقب باید قدرت توقف بسیار بیشتری را ارائه دهند، در حالی که تایرهای Bridgestone RE71RS به م،ای ،بندگی بسیار بیشتری هستند.
موتور 5.6 لیتری V8 از پیکاپ تیتان می آید و از ورودی هوای سرد با برند نیسمو و اگزوز cat-back بهره می برد. نیسان مجموع ،وجی را به اشتراک نمی گذارد، اما باید به طور نامحسوسی با قدرت 400 ، بخار و 413 پوند بر فوت تیتان 5.6 لیتری کارخانه بهبود یابد. نیسان و فورسبرگ ریسینگ تم کامیون باجا را انتخاب ،د و یک سیستم تعلیق با مسیر عریض با کمک فنرهای Nismo/Bilstein در هر چهار گوشه، فنرهای برگی ارتقا یافته در عقب و یک محور عقب محکم تر، همچنین از تیتان، اضافه ،د. ارتفاع سواری دو تا سه اینچ افزایش می یابد، اگرچه نیسان رقم خاصی را به اشتراک نمی گذارد.