Nissan Z Drag Races 2023 Ford Mustang GT 2022 In Battle Of Automatics

بررسی نمای بیرونی نیسان Z 2023

موستانگ در تریم GT است، به این م،ی که یک موتور 5.0 لیتری تنفس طبیعی در زیر کاپوت آن وجود دارد. این موتور 460 ، بخار (338 کیلووات) و 420 پوند فوت (569 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند که از طریق یک گیر،س 10 سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب ارسال می شود. وزن محدود دستگاه آزمایش شده 3752 پوند (1702 کیلوگرم) است. در بین این دو خودرو، این سنگین‌تر و قدرتمندتر است.


منبع: https://www.motor1.com/news/625251/nissan-z-ford-mustang-drag-race/21 ع، ها

راستش را بخواهید، در حالی که از نظر مفهومی بسیار متفاوت هستند، این دو خودرو عملکرد بسیار مشابهی دارند. این ویدئو سه مسابقه را با یک شروع ایستاده به ما نشان می دهد و هر سه برنده ی،، دارند. همچنین دو مسابقه رول استارت وجود دارد که به نظر می رسد کمی جالب تر هستند اما باز هم نتیجه دارند. اساساً این یک عملکرد غالب از یکی از این دو خودرو است. کدام یک؟ پاسخ در ویدیوی بالای همین صفحه است.

در مقابل آن، نیسان Z از موتور 3.0 لیتری توربو V6 خود با 400 ، بخار (294 کیلووات) و 350 پوند فوت (475 پوند فوت) گشتاور استفاده می کند. یک گیر،س 9 سرعته اتوماتیک وجود دارد که به موتور متصل است و نیرو را به چرخ های عقب می رساند. نیسان Z 3550 پوند (1610 کیلوگرم) وزن دارد.

اگر فقط انجمن‌ها و ش،ه‌های اجتماعی را مطالعه می‌کنید، احتمالاً فکر می‌کنید این روزها همه یک ماشین اسپرت با گیر،س دستی می‌،ند. با این حال، این درست نیست، زیرا بسیاری از مشتریان پیکربندی دو پدال را انتخاب می کنند، زیرا زندگی روزمره با آن آسان تر است و گاهی اوقات در مسیر سریع تر است. دو وسیله نقلیه ارائه شده در این ویدیوی مسابقه درگ، هر دو مجهز به گیر،س اتوماتیک هستند – و هر دو بهتر از چیزی هستند که انتظار دارید. بیایید اعداد را ببینیم.

یک فورد موستانگ جدید وجود دارد اما تا تابستان سال آینده به فروش نمی رسد. تا زم، که این اتفاق نیفتد، موستانگ که به زودی بازنشسته می شود، نماینده این شرکت در بخش خودروهای اسپورت باقی می ماند. در همین لیگ، نیسان یک مدعی جدید قوی در قالب نیسان Z اورهال شده دارد. کدام یک از این دو خودرو سریعتر است؟ بیایید دریابیم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.