Nissan Z Nismo Spied Testig برای اولین بار

پیشرانه Z Nismo یک راز است. مدل موجود 400 ، بخار قدرت (298 کیلووات) و 350 پوند فوت (475 نیوتن متر) گشتاور از یک توربوشارژ دوقلو V6 3.0 لیتری تولید می کند. ما انتظار داریم که Nismo قدرت بیشتری نسبت به تریم استاندارد داشته باشد، اما هنوز نمی د،م چقدر بیشتر است.

برخلاف برخی از نسل‌های قبلی خودروی Z، هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه نیسان قصد دارد نسخه کانورتیبل جدیدترین مدل را ارائه کند، وجود ندارد.

خبرهای خوبی برای طرفداران خودروهای پرفورمنس ژاپنی وجود دارد زیرا ما اولین نگاه خود را به نیسان Z Nismo در دست توسعه داریم. این گا،ی دو وسیله نقلیه را نشان می دهد که انواع مختلف استتار را در بزرگراه آنجلس کرست که از کوه های سن گابریل در شهرستان لس آنجلس، کالیفرنیا می گذرد را نشان می دهد.

در امتداد کناره ها، آستانه ها ضخیم تر به نظر می رسند. این خودرو بر روی چرخ های نه پره با روکش مشکی حرکت می کند. کالیپر ترمز قرمز داره

نیسان Z 2023 ،مت جلویی خارجی تصاویر جاسوسی نیسان Z Nismo

در مقایسه با Z استاندارد (در زیر ببینید)، نیسمو دارای نمای جلویی تهاجمی‌تر با شکاف ضخیم‌تر است. ماشین با روکش کامو نوار جدیدی را نشان می دهد که روی دماغه پوشانده شده است که یک ورودی کوچک بین کاپوت و ورودی مرکزی ایجاد می کند.

Z با روکش پارچه ای مشکی دارای یک جفت شکاف روی کاپوت است. این نشان می دهد که یک پانل بازطراحی شده با کانال ممکن است در دسترس باشد. اگرچه به نظر نمی رسد خودروی با روکش کامو دارای این بازشوها باشد.

در عقب، Z یک اسپوی، در عرشه عقب به دست می آورد. بخش پایینی سپر عقب، س، طراحی شده را اصلاح کرده است. به نظر می رسد طرح اگزوز ی،ان است.


منبع: https://www.motor1.com/news/627313/nissan-z-nismo-spy-s،t/تصاویر جاسوسی نیسان Z Nismo

Z معمولی تنها در تابستان 2022 در ایالات متحده به فروش رسید. به طور کلی، خودروسازان تا زم، که مدل فعلی زمان لازم برای تثبیت خود را در بازار نداشته باشد، نسخه جدیدی از عملکرد را عرضه نمی کنند. اگر نیسان از این استراتژی پیروی کند، ممکن است نیسمو را در سال 2023 ببینیم، اما ممکن است تحویل آن تا نیمه دوم سال آغاز نشود.

اگر از طرفداران خودروهای پرفورمنس ژاپنی هستید، آ،ین ،مت پاد،ت Rambling About Cars را ببینید:

تصاویر جاسوسی نیسان Z Nismo

Z فعلی با گیر،س شش سرعته دستی یا 9 سرعته اتوماتیک در چرخ های عقب موجود است. مشخص نیست که آیا نیسمو هر دو گزینه را نیز ارائه می دهد یا خیر.

8 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.