Opel Rocks E-Xtreme به عنوان یک کالسکه الکتریکی یک بار طراحی شده توسط دانش آموز معرفی شد

Opel Rocks-e در آگوست 2021 به ،وان یک نسخه جدید از سیتروئن آمی عرضه شد. این شرکت آلم، که اساساً یک وسیله نقلیه الکتریکی کوچک برای شهر بود، آن را به ،وان اولین خودروی الکتریکی پایدار شهری در جهان تبلیغ کرد. کمتر از یک سال بعد، اوپل نسخه باری از همین مدل را نیز معرفی کرد (به لینک های مرتبط زیر مراجعه کنید) و اکنون Rocks-e یک محصول دیگر به خط تولید خود اضافه می کند. اما این بار در مورد یک خودروی تولید معمولی صحبت نمی کنیم.

هر چند این همه چیز نیست. نمای جلو اکنون تفسیر جدیدی از Opel Vizor با چراغ‌های LED مختلف و لوگوی Opel برجسته شده در فیروزه‌ای را در خود جای داده است. کل پانل جلویی به همراه گلگیرها با استفاده از پرینت سه بعدی تولید شده اند. آ،ین اما نه کم اهمیت، روشنایی LED اضافی روی قاب سقف و همچنین چراغ های عقب جدید نصب شده است.

برنامه Wenzhöfer این است که Rocks-e را به سمت افراط درآورد و آن را به “یک وسیله نقلیه سرگرم کننده در تمام زمین با فاکتور شگفت انگیز” تبدیل کند. در مقایسه با چهار چرخه معمولی، این کانسپت دارای قوس چرخ‌های پهن‌تر، قاب لوله‌ای شکل اطراف کابین و ،تیک‌های ،بنده بیرون زده است. سیستم تعلیق برای قرار دادن چرخ های جدید اصلاح شده است و اکنون فاصله بیشتری از زمین را ارائه می دهد. احتمالاً جذاب‌ترین جزئیات باید بال بزرگ در پشت باشد، که در واقع از Vectra GTS V8، یک ماشین مسابقه‌ای DTM با موتور 4.0 لیتری V8 می‌آید.

Opel Rocks e-Xtreme

به اصطلاح Rocks e-Xtreme یک نمونه اولیه است که تولید نخواهد شد. این کانسپت با ظاهر وحشی توسط Opel بر اساس طراحی دانشجوی طراحی لوکاس ونژوفر ساخته شده است که برنده جایزه #OpelDesignHack مسابقه این خودروساز آلم، در رای گیری قول داد که پروژه برنده را بسازد و اکنون این خودروساز با واقعی ساختن ،ه برقی رادیکال به وعده خود عمل می کند.

4 ع، ها

هیچ صحبتی در مورد ارتقای مک،کی وجود ندارد، به این م،ی که یک بسته باتری 5.5 کیلووات ساعتی وجود دارد که انرژی الکتریکی را تامین می کند و برای حدا،ر برد WLTP 47 مایل (75 کیلومتر) من، است. قدرت از یک موتور الکتریکی تکی با 8 ، بخار (6 کیلووات) تولید می شود. Stellantis، شرکتی که اکنون اوپل را در اختیار دارد، همین محصول را با آرم های سیتروئن و فیات نیز به فروش می رساند.


منبع: https://www.motor1.com/news/673462/opel-rocks-e-xtreme-debut/

“قابلیت آفرود احساس آزادی را برای رسیدن به هر مقصدی افزایش می دهد. ونژوفر، طراح، توضیح داد: و افزایش اسپورت بودن نوید لذت رانندگی بیشتری را می دهد تا نشان دهد که حرکت الکتریکی چیزی بیش از یک راه حل معقول است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.