البته، این اعداد به عملکرد هیجان انگیز ترجمه می شوند. Opus ادعا کرد که سرعت ی،د سالگی (62 مایل در ساعت) را تنها در 2.7 ث،ه از س، کامل – کمی سریعتر از مدل تولیدی – داشت. سرعت 200 کیلومتر در ساعت (128 مایل در ساعت) در 8.55 ث،ه قابل دستیابی است که یک ث،ه سریعتر از حالت موجود است.
نمونه موردی: Opus در حال ارائه مرحله 1 تنظیم عملکرد خود از PHEV.
نسخه تنظیم شده نیز سریع است. Opus تیونینگ شده AMG GT 63 SE Performance را در Autobahn آزمایش کرد و توانست سرعت 321 کیلومتر در ساعت (199 مایل در ساعت) را ثبت کند که می تو،د از طریق ویدیوی تعبیه شده در بالای این صفحه تماشا کنید.
اما برخلاف هایپرکار پیچیده AMG One که پس از طی هر 50000 کیلومتر (حدود 31000 مایل) نیاز به بازسازی موتور دارد، AMG GT 63 SE Performance میتواند تنظیمات پس از فروش را دریافت کند.
تیونر مبتنی بر نوربرگ رینگ AMG GT 63 SE Performance را ارتقا می دهد و به مدل برقی اجازه می دهد تا 952 ، بخار (710 کیلووات) و 1143 پوند فوت (1550 نیوتن متر) گشتاور محدود الکترونیکی تولید کند. واحد الکترونیکی 204 ، بخار (152 کیلووات) به آن کمک می کند، در حالی که 4.0 لیتری M177LS2 V8 748 ، بخار (558 کیلووات) تولید می کند.
منبع: https://www.motor1.com/news/608164/opus-amg-gt63-s-e-performance/
قبل از مرسدس-AMG One بسیار گران قیمت، AMG GT 63 S 4MATIC+ E Performance قدرتمندترین AMG قانونی جاده ای است. این سوپ الفبایی یک کوپه پلاگین چهار در، 831 ، بخار برقی (620 کیلووات) و 1033 پوند فوت (1400 نیوتن متر) گشتاور را در انبار تولید می کند.
6 ع، ها