Ora Lightning Cat یک خودروی برقی خانوادگی عجیب و غریب از چین است

10 ع، ها

گا،ی زیر گربه موسوم به لایتنینگ گربه را به تصویر می کشد که بزرگترین و قدرتمندترین گربه در محدوده فعلی Ora است. دوستان و همکاران ما در Wheelsboy اخیراً این شانس را به دست آوردند که گربه لایتنینگ را در تریم پرفورمنس خود برانند و آنها به اندازه کافی لطف ،د تا یک گا،ی ع، اختصاصی را با ما به اشتراک بگذارند. بررسی ویدیویی آنها از خودروی الکتریکی در بالای این صفحه است.

در این نسخه پرفورمنس، Lightning Cat با یک پیشرانه الکتریکی دو موتوره همراه با یک موتور الکتریکی برای هر محور عرضه می‌شود. ،وجی سیستم ،یبی 408 ، بخار (304 کیلووات) و 501 پوند فوت (680 نیوتن متر) گشتاور است که برای شتاب 0-62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) تنها در 4.3 ث،ه کافی است. برد وعده داده شده با یک بار شارژ باتری 83.5 کیلووات ساعتی 373 مایل (600 کیلومتر) است اما با چرخه CLTC چین اندازه گیری می شود.

بسیاری از گربه های مختلف در جهان وجود دارد. پلنگ، جگوار، شیر، ببر، پوما و غیره – این حیوانات زیبا در مناطق مختلفی در سراسر جهان پراکنده هستند. اما در چین، یک خانواده گربه دیگر وجود دارد و آن مجموعه وسایل نقلیه الکتریکی Ora Cat است. این نمونه کارها از اتومبیل های بد بو (در واقع یک گربه بد بو به ،وان نام مدل وجود دارد) اکنون شامل یک وسیله نقلیه خانوادگی نسبتاً بزرگ نیز می شود.

همانطور که مجری ویدیو توضیح می دهد، با این حال، برای اسپرت بودن یک خودرو بیش از صرفاً قدرت زیادی لازم است. سیستم تعلیق گربه رعد و برق حتی در سخت ترین حالت رانندگی کاملاً قادر به مق، با پیشرانه قوی نیست. فرمان بهتر نیست، که باعث می شود وسیله نقلیه برای کروز راحت به جای پیچیدن تهاجمی بهتر باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/631545/ora-lightning-cat-video-review/گربه اورا رعد و برق

بنابراین، گربه رعد و برق چیست؟ این یک خودروی برقی پنج در با طراحی پلاریزه کننده است که حال و هوای قدیمی را با لمس خودروسازان لو،ی مانند پورشه و بنتلی ،یب می کند. از همه جهات بد به نظر نمی رسد و جزئیات بیرونی خاصی وجود دارد که به نظر ما جالب است، مانند اسپوی، فعال عقب و چراغ های عقب به س، بنتلی. در داخل، جو با چرم قهوه ای ظریف و دکمه های فیزیکی برای ا،ر عملکردهای داشبورد راحت است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.