Pagani Zonda S Roadster آهنگ Sweet V12 را اجرا می کند

در میان کمتر از 200 دستگاه زوندا که تا کنون ساخته شده است – و بله، با احتساب نسخه های مختلف هایپرکار موتور وسط – تنها 40 دستگاه از زوندا S رودستر ساخته شده است. یکی از آنها به یک روز آهنگ در هلند و YouTuber رسید cvdsides توانست ظاهر خود را در طبیعت و آهنگ V12 باشکوه خود را به تصویر ،شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/602552/pagani-zonda-s-roadster-track/

11 ع، ها

آن موسیقی شیرین در ویدیوی بالا از یک آسیاب 7.3 لیتری V12 تنفس طبیعی می آمد که توسط مرسدس-AMG ساخته و طراحی شده بود. زم، که زوندا اس رودستر در سال 2003 معرفی شد، این خودرو 547 ، بخار نیرو (408 کیلووات) و 553 پوند فوت (750 نیوتن متر) گشتاور داشت.

با بازگشت به پاگ،، مارک ایتالیایی نسخه جدیدی از Huayra را در ژوئن سال جاری معرفی کرد. این محصول که Huayra Codalunga نام دارد، از طریق بخش Grandi Complicazioni این شرکت ساخته شده است. تنها پنج دستگاه از Codalunga ساخته شد – همه با الهام از مسابقات اتومبی،، Le Mans در دهه 1960 و در حال حاضر فروخته شده اند.

اگر فقط یک خودرو مشخص کند که پاگ، چیست، باید زوندا باشد. زوندا به‌،وان اولین‌زاده سازنده هایپراسپرت ایتالیایی، همان چیزی است که این برند در ابتدا بیش از دو دهه پیش بود – سرعت، قدرت، نادر بودن، و س،‌های بی‌نظیر زیادی.

پاگ، زوندا C12 1999 خود هوراسیو پاگ، این گزارش را رد کرد و تأیید کرد که این شرکت به سرمایه گذاری در فناوری های الکتریکی ادامه می دهد.

در همین حال، Pagani مشتاقانه منتظر آینده است، و این درگیر برقی‌سازی است. این شرکت در سال 2018 تحقیق در مورد خودروهای برقی را آغاز کرد و اخیراً گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه این شرکت این پروژه را رها کرده است.

جالب اینجاست که در روز پیست هایپرکار، خودروهای جالب دیگری نیز در ج، حضور داشتند. که اصلی ترین آن آپولو اینتنسا Emozione فوق کمیاب بود که از استایل دیوانه کننده خود با قدرتی عظیم پشتیب، می کند که از یک V12 تنفس طبیعی نیز می آید. تنها 10 واحد آپولو IE ساخته شد که حتی از Pagani در اینجا کمیاب تر است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.