Pininfarina قاب های بسیار کمیاب آیفون را با الهام از Modulo معرفی می کند

99 کیس برای هر 13 پرو و ​​14 پرو تولید خواهد شد. در این میان، تنها پنج مورد به ،وان قاب‌های نقره‌ای قرمز رنگ انحصاری عرضه می‌شوند که دارای یک ،صر طراحی هستند که به رگه‌های قرمز رنگ در کناره‌های کانسپت فراری 512 S Modulo اشاره می‌کند. هر یک از کیس ها با یک شماره سریال حکاکی شده ارائه می شوند تا نادر بودن آنها ثبت شود.

بیش از 50 سال از زمان معرفی فراری 512 S Modulo Concept طراحی شده توسط Pininfarina همچنان به تأثیرگذاری خود ادامه می دهد. از آنجایی که گوشی‌های هوشمند ضروری شده‌اند، خانه طراحی ایتالیایی می‌خواهد با طراحی اولین قاب آیفون خود، با الهام از این خودروی مفهومی برنده جایزه، با دوران مدرن همراه شود و در عین حال به دنبال الهام گرفتن از گذشته باشد.

قاب های آیفون طراحی شده توسط Pininfarina با همکاری Inkar ساخته شده اند. این به ،اصر الهام گرفته از Modulo که در گذشته دیده‌ایم اضافه می‌کند، اخیراً پنج NFT و تمبر مفهومی Modulo که دو سال پیش در ایتالیا معرفی شدند. حتی بهتر از آن، این قاب‌های گوشی هوشمند نسبت به میلیاردها کاربر آیفون اپل در سراسر جهان بسیار محدود هستند.

کیس‌ها کاملاً قابل تنظیم هستند، با پنج رنگ، دو نوع چرم برای لنز، و ده صفحه ساخته شده از چرم، چوب طبیعی، فیبر کربن و آلومینیوم در دسترس مشتریان برای انتخاب.

قیمت قاب‌های آیفون Inkar طراحی شده توسط Pininfarina تا زمان نوشتن این مطلب اعلام نشده است. اگر علاقه مند هستید، می تو،د از 1 دسامبر 2022 یکی را از طریق این سایت ،یداری کنید وب سایت اینکار.


منبع: https://www.motor1.com/news/623744/pininfarina-ip،ne-cases-modulo-concept/

8 ع، ها

به گفته Inkar، دو سال طول کشید تا این قاب‌های آیفون ساخته شوند، که این امکان را فراهم می‌کرد تا جزئیات تا نزدیک‌ترین 0.1 میلی‌متر بررسی شوند. ،اصر طراحی از کانسپت Modulo متعلق به گلیکنهاوس، با حسن نیت طراح Pininfarina، پائولو لوگارو، عمدتاً با انحناهای متمایز خودرو و 24 سوراخ منحصر به فرد در پوشش موتور، در قاب ها گنجانده شده است. کیس ها یکی یکی در ایتالیا ساخته می شوند.

قاب‌های آیفون Pininfarina با الهام از Modulo Concept

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.