Polestar 2 BST Edition 270 Attack The Ascari Race Trak را تماشا کنید


منبع: https://www.motor1.com/news/629251/polestar-2-attack-race-track/

Polestar 2 در سال 2020 به ،وان یک بالابر تمام الکتریکی پنج در به بازار عرضه شد. EV در پیکربندی های تک موتوره و دو موتوره با دو اندازه بسته باتری موجود است (کوچکتر، 69 کیلووات ساعت فقط در اروپا موجود است). BST Edition 270 به این برند چیزی خاص برای فروش به مشتریان می دهد زیرا به نظر می رسد خود را به ،وان یک برند جدید قدرتمند تثبیت کند.

23 ع، ها

یکی دیگر از ویژگی های خاص طراحی شده ،تیک است. آنها از ،تیک پیرلی P Zero 245/35 هستند که دور چرخ های آلیاژی 21 اینچی منحصربفرد می پیچند. Polestar ترمزها را اصلاح نکرده است، اما خودرو واحدهای برمبو چهار پیستونه مدل را حفظ کرده است.

Polestar در حال تولید تنها 270 نمونه از EV است که در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. این خودروساز قصد دارد 47 دستگاه از آنها را به آمریکا بیاورد که قیمت آنها از 75500 دلار قبل از شارژ مقصد شروع می شود. این فقط در دو رنگ – تندر یا برفی – با Charcoal WeaveTech که کابین را می پوشاند در دسترس است. Polestar 2 BST Edition 270 را با سپرهای همرنگ بدنه و رکاب های کناری متمایز می کند.

،وجی تنها یک جنبه در خودروی الکتریکی با عملکرد بالا بهبود یافته است. Polestar سیستم تعلیق را نیز ارتقا داد. 2 BST Edition 270 دارای دمپرهای Ohlins قابل تنظیم دو طرفه است که مخصوصاً برای این مدل ساخته شده است. محفظه های تنظیم کمکی در زیر کاپوت قرار دارند که در ویدیو مشخص شده است. Polestar همچنین یک میله استوانه جلو و 20 درصد فنرهای سفت تر را اضافه کرد. سیستم تعلیق ارتقا یافته EV را 25 میلی متر (0.98 اینچ) کاهش داد.

پیشرانه پولستار 476 ، بخار (350 کیلووات) و 502 پوند فوت (680 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. پولستار انرژی آن را از همان بسته باتری 78 کیلووات ساعتی که در مدل های استاندارد موجود است تامین می کند.

این شرکت جوان Polestar 3 را در ماه اکتبر معرفی کرد که اولین SUV تمام الکتریکی خود بود. این یک مدل مهم در بخش حیاتی کراس اوورها است که باید فروش خوبی برای خودروساز داشته باشد. نسخه‌های ویژه‌ای مانند BST Edition 270 به Polestar کمک می‌کند تا خود را تثبیت کند.

Polestar 2 BST Edition 270

یک ویدیوی جدید نشان می دهد که Polestar 2 BST Edition 270 در حال تکل زدن به مسیر مسابقه Ascari اسپ،ا است. مهندس ارشد تست Polestar، Joakim Ryd،lm، قبل از اینکه توانایی آن را در مسیر مسابقه به نمایش بگذارد، ما را از طریق ارتقاهای مختلف عملکرد خودرو راهنمایی می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.