Polestar Benchmarking Porsche 911 برای خودروی برقی رودستر خود که در سال 2026 عرضه می شود

این مقایسه بین Polestar و Porsche اولین موردی نیست که تاکنون شنیده ایم. مدیرعامل پولستار، توماس اینگنلث، سال گذشته اعلام کرد که در حال رقابت با پورشه برای “بهترین خودروی اسپرت ممتاز برقی” است. Polestar 4، شاسی بلند کوپه این شرکت که در بالای Polestar 3 قرار دارد، قرار است در مقابل Macan EV قرار گیرد.

Polestar در راه تقویت خط تولید خودروهای برقی خود است. در واقع، این خودروساز متعلق به جیلی قبلاً مدل جاده‌ای EV خود را معرفی کرده است که در اوایل سال جاری به صورت نمونه اولیه به‌،وان O معرفی شد.2 مفهوم

“[The] 911، تایکان – آنها انواع خودروهایی هستند که ما به آنها نگاه می کنیم. ما معتقدیم که آنها معیارهایی در صنعت برای پویایی خودرو هستند.” راندن.


منبع: https://www.motor1.com/news/623989/polestar-6-porsche-911-benchmark/

15 ع، ها

این کانورتیبل که به ،وان Polestar 6 برای نسخه تولیدی خود می آید، مطمئناً با پورشه 911 و تایکان – حداقل در دینامیک خودرو – مق، خواهد کرد. این به گفته ادوارد ترینه، مدیر برنامه ریزی محصول Polestar استرالیا، که در جریان رویدادی که O را برجسته می کرد، با رسانه ها صحبت کرد.2 مفهوم

Polestar 6 در سال 2026 وارد تولید خواهد شد. اولین 500 مدل نسخه “LA Concept” شماره گذاری شده دارای رنگ بیرونی آبی آسم،، فضای داخلی چرم س، و رینگ های منحصر به فرد 21 اینچی خواهند بود.

گفته می‌شود این پلت‌فرم با راه‌اندازی دو موتوره، توانایی تحمل ۸۸۴ ،‌بخار (۶۵۰ کیلووات) و ۶۶۴ پوند فوت (۹۰۰ نیوتن متر) گشتاور را دارد. برای Polestar 6، سرعت سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) حدود 3.2 ث،ه پیش بینی می شود. از طرف دیگر حدا،ر سرعت باید حدود 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) باشد.

پلستار O2 الکتریکی رودستر مفهومی

Polestar 6 با استفاده از معماری EV 800 ولتی در بالای پلت فرم آلومینیومی سفارشی این برند قرار خواهد گرفت. این پلتفرم همچنین پایه سدان Polestar 5 خواهد بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.