Porsche 718 Boxster EV با ادامه توسعه

در حالی که ما به طور واقعی می د،م که یک باتری و حداقل یک موتور الکتریکی در این وسیله نقلیه وجود دارد، مشخصات دقیق سیستم را نمی د،م. پورشه با،تر EV را با کانسپت Mission R پیش‌نمایش کرد و این مفهوم دارای یک موتور دوگانه با حدا،ر توان 1073 ، بخار (800 کیلووات) بود. مدل تولیدی مطمئناً سطوح قدرت ی،، نخواهد داشت، اما ما معتقدیم که چندین مرحله قدرت و همچنین انواع عقب و چهار چرخ متحرک وجود خواهد داشت. اگر این موضوع صحت داشته باشد، Boxster الکتریکی اولین خودرو در تاریخ این مدل خواهد بود که دارای قابلیت AWD است.

Boxster EV به همراه برادر کایمن سقف سخت خود، پلتفرم ی،، را با Porsche Macan EV مش، خواهند داشت. معماری Premium Platform Electric به خودروساز این امکان را می دهد که بسته باتری را تا حد امکان بین دو محور نصب کند و پیکربندی موتور وسط خودرو را تقریباً به شکل فعلی خود با Boxster احتراقی نزدیک کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/625034/porsche-718-boxster-ev-spied/

حدود دو سال تا عرضه اولین خودروی اسپورت تمام الکتریکی پورشه فاصله داریم. دو مدل 718 با،تر و 718 کیمن برای نسل بعدی خود به نیروی الکتریکی روی خواهند آورد و پورشه در حال حاضر روی دو مدل دو در کار می کند. در گا،ی زیر نمونه اولیه مدل رودستر مشاهده می شود که توسعه آن با آزمایش در جاده های عمومی در آلمان ادامه دارد.

13 ع، ها

Boxster الکتریکی در اوا، سال 2024 به تولید می رسد یا حداقل این چیزی است که گزارش های مختلف می گویند. ما انتظار نداریم که تا اوا، سال 2023 یا حتی نیمه اول سال 2024 شاهد عرضه نهایی مدل تولیدی باشیم. فروش باید برای سال مدل 2025 آغاز شود.

ع، جاسوسی جدید Porsche 718 Boxster EV

این اولین باری نیست که عکاسان ما در اروپا از Boxster الکتریکی در حال حرکت ع، می‌گیرند، اگرچه این ع،‌های جدید خودروی آزمایشی متفاوتی را در مقایسه با نمونه‌های قبلی که ما جاسوسی کرده‌ایم نشان می‌دهند. تقریباً در سراسر بدنه استتار دارد و قضاوت در مورد طراحی نهایی در این مرحله اولیه دشوار است. اجازه ندهید اگزوز تقلبی در مرکز سپر عقب شما را فریب دهد – این یک نمونه اولیه با موتور احتراقی نیست.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.