Porsche 718 Style Edition رنگ‌های درخشان و لمس‌های درخشان را اضافه می‌کند


خانواده پورشه 718 از زمان معرفی خود جهش های عملکردی بزرگی داشته است و نسخه های تخت شش GTS و GT4/Spyder را برای Cayman و Droptop Boxster اضافه کرده است. و در سال 2023، از طریق نسخه‌های Style Editions که با نام تخیلی نامگذاری شده‌اند، مشابهی در نمای بصری خواهد داشت. این تریم‌های جدید ابتدا پیش از عبور از حوض در سال آینده به فروشندگان اروپایی می‌رسند.

نکته برجسته این بسته، رنگ انحصاری Ruby Star Neo است، یک سایه تقریباً خشن از فوشیا که به ،وان مکملی عالی برای ف،ی عالی فروزن بری پورشه عمل می کند. پورشه می‌گوید این ادای احترامی به 964 Carrera RS’ Ruby Star است و بار دیگر ثابت می‌کند که کاتالوگ پشتی این خودروساز خانه برخی از رنگ‌های بیرونی برجسته است.

Porsche 718 Style Edition 2023

چرخ‌های 20 اینچی 718 Boxster Spyder به Style Edition ملحق می‌شوند که به صورت استاندارد به رنگ مشکی براق ساخته شده‌اند، اگرچه برای پول ما، روکش سفید حتی زیباتر است. برای رسیدن به این هدف، باید هر یک از بسته‌های کنتراست را انتخاب کنید که نشان‌های عقب و چرخ‌ها را سیاه یا سفید رنگ می‌کند و یک نوار برجسته و برگردان‌های سنتی درب پورشه را به هم می‌افزاید. اگزوزهای مشکی وسط ،وجی، زیبایی ظاهری را کامل می کنند.

در کابین، تودوزی مشکی با دوخت استاندارد گچی، یک تاج پورشه برجسته روی پشتی سر، و رکاب‌های روشن درب همراه است. فهرست تج،ات استاندارد نیز کمی قوی تر است، با نورپردازی فعال استاندارد جلو، سیستم اگزوز اسپرت، صندلی های جلوی گرم شونده و سنسورهای پارک جلو و عقب. با این حال، قدرت بدون تغییر باقی می‌ماند، زیرا هر نسخه‌ای از مدل استاندارد 718 دارای توربوشارژ 2 لیتری تخت چهارگانه است. ،وجی با مدل های پایه در 300 پونی و 280 پوند فوت گشتاور مطابقت دارد. 718 Style Editions با گیر،س دوکلاچه یا شش سرعته دستی در دسترس است.

پورشه هنوز قیمت را به اشتراک نمی گذارد، زیرا نسخه های 718 Style در اوایل سال آینده به نمایندگی ها در اروپا وارد می شوند. بازوی آمریکایی این خودروساز، زمان‌بندی فروش در آمریکای شمالی را به اشتراک نمی‌گذارد، مگر اینکه گفته شود در سال 2023 خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/619594/porsche-718-pink-style-edition-official/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.