Porsche Boxster EV 2025 با پورشه شارژ و صندوق عقب در معرض دید

تصاویر جاسوسی گرفته شده در شب نمونه های اولیه را در یک نقطه شارژ تسلا نشان می دهد که یکی از رانندگان تست از صندوق عقب خودرو استفاده می کرد. جالب است که ببینیم آیا خودروی برقی مانند مدل قبلی ICE دارای صندوق عقب است یا اینکه پورشه از این ،مت برای بسته بندی بهتر سخت افزار استفاده خواهد کرد. در ع،‌های دیگری که توسط پاپاراتزی‌های خودرو برای ما ارسال شده است، فرصت نادری داریم که کمتر از چهار نمونه اولیه را با هم ببینیم.

26 ع، ها

ما قبلاً شاهد ع،‌های جاسوسی خود از نمونه‌های اولیه پورشه 718 EV بوده‌ایم که در حال آزمایش هستند، حتی اگر خودروی تولیدی تا سال 2025 به فروش نرسد. جایگزینی فلت شش توربوشارژر و فلت شش تنفس طبیعی با موتور الکتریکی و یک باتری نیاز به یک پلت فرم کاملا جدید اختصاص داده شده به خودروی اسپرت بدون آلایندگی دارد. هنوز هم مانند یک الماس درشت به نظر می رسد، عمدتاً به این دلیل که استتار بسیار زیادی وجود دارد.

تا پایان این دهه، پورشه پیش‌بینی می‌کند که بیش از 80 درصد از فروش سالانه آن توسط خودروهای برقی تولید شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/659154/porsche-boxster-electric-spy-s،ts/

لازم به ذکر است که ما هنوز هیچ نمونه اولیه ای از کیمن الکتریکی را ندیده ایم، که می تواند نشانه ای از این باشد که پورشه قصد دارد ابتدا Boxster EV را عرضه کند. پس از عرضه دو مدل Macan و 718 بدون موتور احتراقی، یک SUV سه ردیفه و نسل بعدی کاین نیز به ،وان خودروهای برقی در نظر گرفته خواهد شد.

ع، جاسوسی Porsche Boxster EV 2025

خودروهای آزمایشی مبدل هوشمندانه احتمالاً از یک سیستم تک موتوره با دیفرانسیل عقب استفاده می کنند، زیرا یک نسخه بالقوه دو موتوره و مجهز به AWD می تواند بعداً در چرخه عمر تولید شود. پورشه گفته است که از زیربنای جدیدی برای جانشینان با،ستر و کیمن الکتریکی استفاده خواهد کرد، اما برخی از قطعات را می توان از مدل های موجود قرض گرفت. یک حدس علمی این است که از قطعات و قطعات معماری Premium Platform Electric (PPE) استفاده کنیم که نسل بعدی Macan فقط الکتریکی را که در سال 2024 ساخته می شود، پایه گذاری خواهد کرد.

اگرچه تاج معروف در جلو یا روی چرخ‌ها دیده نمی‌شود، در حالی که حروف “PORSCHE” در عقب نیز وجود ندارد، اما روی آن کالیپرهای ترمز که به رنگ مشکی هستند، نام شرکت با رنگ سفید نوشته شده است. چند ع، جاسوسی پورت شارژ را در شکوه کامل خود نشان می دهد که بالای پلاک خودرو قرار گرفته است. این برند آلم، اصرار دارد که یک نوک اگزوز مرکزی تقلبی را در ت، ناموفق قرار دهد تا ما را فریب دهد تا باور کنیم این چیزی بیش از یک 718 با،تر پایه نیست.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.