Porsche Teases Mystery 911 برای اولین بار در 29 ژوئن

ع، جاسوسی جدید پورشه 911 ST

با توجه به آنچه قابل مشاهده است، ما فکر نمی کنیم وسیله نقلیه در این تیزر 911 ST آینده باشد. تصاویر جاسوسی (در زیر) نشان می دهد که طراحی سپر عقب کاملاً متفاوت از خودرویی است که پورشه قصد دارد در 29 ژوئن به نمایش بگذارد.

پورشه اغلب نسخه‌های ویژه 911 را برای کشور تولید می‌کند، و این ممکن است همان چیزی باشد که این شرکت برای فرانسه می‌گوید. به ،وان مثال، این شرکت رنگ های خاصی را برای GTS به منظور جشن گرفتن 30 سال ،ب و کار در تایلند معرفی کرد. به طور مشابه، Carrera GTS Cabriolet America Edition وجود داشت که به 115 دستگاه محدود شده بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/674099/porsche-911-teaser-france-debut-june-29/

پورشه سابقه طول، در لمانز دارد. شامل 19 برد کلی و 108 برد ک،. این بیشتر از هر مارک دیگری است. این شرکت در مسابقه 24 ساعته در سال 2023 با خودروی خود که بالاترین رتبه را داشت، دست و پنجه نرم کرد ،ب رتبه نهم در ک، هایپرکار.

ما تصویر را در تلاش برای مشاهده بهتر این 911 روشن کردیم. با قضاوت از آنچه می بینیم، شبیه یک مدل استاندارد به نظر می رسد. به نظر می رسد یک نشان “911” در زیر علامت کلمه “پورشه” وجود دارد. ما فقط می تو،م نگاهی اجمالی به سپر پایینی داشته باشیم، اما به نظر می رسد که همان کاررای موجود است. رنگ رنگ به نظر می رسد سایه بسیار تیره خا،تری یا سیاه باشد.

پورشه فرانسه یک تیزر از نسخه جدید احتمالی 911 یا نسخه ویژه منتشر کرد. این ماشین اسرارآمیز در 29 ژوئن، مصادف با Le Mans Cl،ic، رونمایی می‌شود. در پس زمینه، پورشه 356 SL وجود دارد – برنده ک، 1100 سی سی در مسابقات 24 ساعته لمانز در سال 1951.

12 ع، ها

ما همچنین پیش‌بینی نمی‌کنیم که رونمایی در فرانسه مربوط به 911 Carrera به‌روزرس،‌شده باشد، زیرا انتظار یک کمپین تبلیغاتی طول،‌تر برای چنین اولین نمایش بزرگ را داریم. تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که این برند علاوه بر آماده‌سازی GT2 RS، در حال توسعه نسخه‌های کوپه، کانورتیبل، تارگا، توربو و GT3 است. در داخل، حداقل برخی از این مدل‌ها از خوشه ابزار جدید و کاملا دیجیتالی استفاده می‌کنند.

Motor1.com برای جزئیات بیشتر در مورد این خودرو با پورشه تماس گرفت. تیم حاضر در ایالات متحده هیچ اطلاعات اضافی نداشت.

پورشه 911 تیزر Brightened Cropped

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.