PT Cruiser با درب Gullwing جایگزین مینی ون مناسب برای ویلچر است

همانطور که گفته شد، PT Cruiser تبدیل شده در حال حاضر در فروش است مارتینزبورگ کریگزلیست. قیمت آن 8000 دلار است، اگرچه لیست نشان می دهد که این مبلغ قابل مذاکره است. در حال حاضر 52132 مایل در ساعت با تسمه تایم، پمپ آب و پایه های موتور بالا و پایین آن در 51528 مایل جایگزین شده است. چراغ های عقب و باتری جدید به تازگی نصب شده اند. شرایط بیرونی بهترین نیست. فروشنده مشخصاً مقداری زنگ زدگی روی لولاهای درب گول وینگ اعلام کرد.

در مورد درهای gullwing، نام هایی وجود دارد که به طور خودکار بخشی از گفتگو خواهند بود. مرسدس بنز 300 SL احتمالاً اولین نامی است که به ذهن می رسد، در حالی که DMC DeLorean بازگشت به آینده شهرت یک ث،ه نزدیک خواهد بود. تسلا مدل X و تعدادی از سوپراسپرت ها و خودروهای عجیب و غریب از اروپا در فهرست خودروهای مدرن با درهای گولینگ پیشتاز خواهند بود.

13 ع، ها

هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، این تبدیل درب گودال در واقع بسیار منطقی است – حداقل برای همه مقاصد و اه،ش. دلیل این امر این است که این PT Cruiser به یک وسیله نقلیه من، برای ویلچر تبدیل شده است. صندلی سرنشین جلوی آن می‌تواند با استفاده از یک رمپ تعبیه شده به کمک هیدرولیک، روی خودرو بچرخد.

کرایس، PT کروزر با درب Gullwing

فقط سمت راست یک تبدیل درب gullwing دریافت کرد، که اتفاقاً به کمک هیدرولیک نیز مجهز است. همانطور که می بینید، فاصله بسیار زیادی به صورت افقی و عمودی وجود دارد که امکان ورود و ،وج آسان تر را فراهم می کند. قابل توجه است که ویلچر توسط چهار بند بسته شده است.

سپس دوباره، کدام مینی ون من، برای ویلچر را می توان با 8000 دلار ،ید؟ اگر به دنبال وسیله نقلیه ای هستید که می تو،د با عزیزان معلول خود از آن استفاده کنید، این یک ،ید بسیار مقرون به صرفه است.


منبع: https://www.motor1.com/news/631152/chrysler-pt-cruiser-gullwing-door/

کرایس، پی تی کروزر، با این حال، قرار نیست بخشی از این بحث باشد. خوب، نه مگر اینکه آنها این را ببینند – یک کروزر PT 2003 با یک درب عقب بزرگ که در حال حاضر برای فروش فهرست شده است. Craigslist.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.