Ram Lets Artist Music Country یک پیکاپ 2500 HD با الهام از سبک قدیمی طراحی کند

بسیاری از نشانه‌های ظاهری کامیون از یکی از پیکاپ‌های مورد علاقه Stapleton – Ram Palomino 1979 می‌آیند. رم پالت رنگ کامیون های ک،یک را مدرن کرد و خودروی سنگین را در رنگ های ، کتان، قرمز رادار، قهوه ای ،میش کوهی و کشمیر تکمیل کرد. رام همچنین خطوط راه راه پالومینو را برای تن، با ورق ف،ی 2500 تطبیق داد.

در حال حاضر، موزه تالار مشاهیر موسیقی کشور در نشویل، تنسی، میزبان این نمایشگاه است. کریس استپلتون: از سال 1978. رام کامیون را در تاریخ 7 نوامبر در موزه معرفی کرد. این نمایشگاه تا مه 2023 ادامه دارد. ارتقاهای Ram 2500 HD کاملاً معتبر بودند و مک،ک های کامیون مانند موتور دیزلی کامینز آن به تنهایی باقی مانده بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/620997/ram-country-music-retro-2500-pickup/رام و نوازنده کریس استپلتون در ساخت یک پیکاپ با ظاهر قدیمی با یکدیگر همکاری کرده اند. The Traveller که از نام اولین آلبوم Stapleton در سال 2015 نامگذاری شده است، پیکاپ Ram 2500 Heavy Duty را با افزودن رنگ‌ها و استایل‌های قدیمی در داخل و خارج، حدوداً 40 سال به اوا، دهه 1970 و اوایل دهه 1980 برمی‌گرداند.

یک نیمکت سفارشی در ردیف جلو به نمایان شدن فضای داخلی رم کمک می کند، با چوب گردو در ایجاد یک کابین منحصر به فرد. صندلی‌ها در پارچه پیچیده شده‌اند و مش،‌های بلندگو از طراحی یک آمپ گیتار پیشرفته الهام می‌گیرند. امضای Stapleton همچنین فضای داخلی را تزئین می کند. روی چوب روی صفحه ابزار منبت کاری شده است.

سفارشی Ram 2500 HD Traveler توسط کریس استپلتون

این کامیون از چرخ‌های 18 اینچی توربو فین با الهام از س، قدیمی استفاده می‌کند. آنها دارای یک صورت ماشینکاری شده و یک طراحی عمیق با درپوش های مرکزی کرومی روشن هستند. این کامیون فاقد مارک معمولی Ram است، در عوض دارای تزئینات هود رم سه بعدی و فونت های س، دهه 1980 است.

Ram به‌روزرس،‌های بیشتری را در داخل انجام داد و فضای داخلی را به رنگ سفارشی و تک رنگ قهوه‌ای Bison تکمیل کرد. طراحان با استفاده از فلانل شطرنجی بوفالو که در سرتاسر کابین استفاده می‌شود، رنگ‌های پاپ اضافه ،د. پشت سر، ،مت زیرین درب کنسول مرکزی و حلقه کلید را تزئین می کند – و کنتراست خوبی دارد. این همان موادی است که استیپلتون روی جلد اولین آلبوم خود پوشیده بود و این دو را به هم متصل می کند.

21 ع، ها

سفر ما با کریس در طول دوران حرفه ای او مایک کووال جونیور، مدیر عامل رام، گفت: چیزی است که ما به آن بسیار افتخار می کنیم و به نتیجه رسیدن این همکاری Ram Truck ت، است که برای مدت طول، آن را گرامی خواهیم داشت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.