Range Rover Classic Restomod با فضای داخلی شطرنجی تغییر ظاهری شیک دهه 1970 پیدا می کند

یک لندروور رنج روور ک،یک دهه 1990 نقطه شروع این ساخت است، اما ECD آن را به گونه ای ساخته که از دهه 1970 ظاهر می شود. بدنه بنتلی آلپاین سبز است که یادآور رنگ آووکادوی لوازم خانگی دهه 70 است. نمای بیرونی دارای یک صفحه لغزنده جلو، یک سبد سقف و چهار فلاپ گلی است.

ECD همچنین یک گزینه پیشرانه الکتریکی را برای restomodهای جگوار E-Type خود اعلام کرده است. آنها همچنین 450 ، بخار قدرت خواهند داشت و 140 مایل رانندگی در بزرگراه را ارائه می دهند.


منبع: https://www.motor1.com/news/678636/ecd-auto-design-land-rover-range-restomod-retro-plaid-interior/

رنج روور ک،یک اولیه قادر به موتورهای V8 بود، اما هیچ کدام به اندازه نیروگاه 6.2 لیتری LS3 در پروژه الیور پلید نبودند. ECD Auto Design ،وجی آسیاب را مشخص نمی کند. موتور جعبه موجود برای شورلت پرفورمنس 430 ، بخار قدرت و 425 پوند فوت تولید می کند. این تنظیم از یک جفت لوله اگزوز Borla خارج می شود.

در ساخت این خودرو از یک گیر،س شش سرعته اتوماتیک استفاده شده است. ا،ل ها استوک هستند و روی سیستم تعلیق بادی سوار می شوند.

فضای داخلی زیبایی یکپارچهسازی با سیستمعامل را افزایش می دهد. صندلی‌ها دارای ،مت‌های چهارخانه سبز و کناره‌های چرم ناپا قهوه‌ای رنگ هستند. کفپوش ها به رنگ سبز زیتونی هستند و یک فرش سبز در زیر آنها قرار دارد. ECD کنسول مرکزی سفارشی خود را اضافه می کند. پانل ابزار اصلی از بین رفته است. خوشه جدید از داکوتا دیجیتال می آید. یک استریو Blaupunkt با پشتیب، از بلوتوث و بلند،ای Infinity Kappa فناوری مدرن را به این دکل به ظاهر دهه 1970 اضافه می کند.

پروژه لندرور رنج روور الیور پلید 9 ع، ها

ECD Auto Design در ساختن مدل های ک،یک لندرور و جگوار E-Type تخصص دارد. آ،ین ساخت آن یک رنجروور خوش‌مزه با یک نیروگاه مدرن است. این شرکت این اثر را Project Oliver Plaid می نامد که به ظاهر کابین اشاره می کند.

در حالی که این ساخت از یک موتور احتراقی V8 استفاده می کرد، ECD وسایل نقلیه با پیشرانه های الکتریکی نیز ساخته است. دیفندر 110 ریستومود را نشان می داد که 450 ، بخار قدرت داشت و یک بسته باتری 100 کیلووات ساعتی را در خود جای داده بود. هیچ اشاره ای به تعویض EV از بیرون وجود نداشت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.