Range Rover V8 Faces GLE 63, SQ7, Bentayga In Twin-Turbo V8 Drag Race

26 ع، ها

قیمت گذاری در اینجا بی ربط است، اگرچه جالب است اشاره کنیم که بنتلی با بیش از 200000 دلار گران ترین مدل است.

در همین حال، مرسدس AMG GLE 63 با تولید 604 ، بخار (450 کیلووات) و 627 پوند فوت (850 نیوتن متر) گشتاور، قدرتمندترین در این مسابقه است.

دو نفر از مدعیان از بریت،ا و دو نفر دیگر از آلمان هستند. با این حال، بنتلی بنتایگا پلت فرم خود را با آئودی SQ7، از جمله موتور V8 توسعه یافته توسط گروه فول، واگن، مش، است. اگرچه این موتور قدرت بیشتری را در بنتایگا تولید می کند.

لندروور رنج روور V8 در اینجا قدرتمندترین نیست، اما یک ماشین بزرگ است. در واقع، این ترازو به 5534 پوند (2510 کیلوگرم) می رسد که سنگین ترین ترازو در بین چهار شاسی بلندی است که برای این مسابقه درگ گرد هم آمدند.

با همه این حقایق، به نظر می رسد که AMG GLE 63 بیشترین مزیت را در یک مسابقه خط مستقیم دارد. نسبتاً س، و قدرتمند است، اما آیا سایر شاسی‌بلندهای اینجا می‌توانند در رقابت دنیای واقعی بر Merc پیشی بگیرند؟ ویدیوی بالای این صفحه را تماشا کنید تا متوجه شوید.


منبع: https://www.motor1.com/news/615142/european-turbocharged-v8-suvs-drag-race/بررسی نمای خارجی لندرور رنج روور 2022 این لندرور رنجروور است که در برابر آئودی SQ7، بنتلی بنتایگا و مرسدس-AMG GLE 63 قرار می‌گیرد. خط تولید شاسی‌بلندهای شاسی‌بلند در اینجا کمی متنوع است، اگرچه توجه به این نکته مهم است که همه این شاسی‌بلندها با توربو دوقلو V8 عرضه می‌شوند. موتورهایی با توان ،وجی تقریبا مشابه

شاسی بلندهای قدرتمند تنها به برندهای آمریکایی محدود نمی شوند. در واقع، شاسی بلندهای اروپایی از آفرودهای حجیم تا خط فعلی ماشین‌های سرعت‌گیر راه طول، را پیموده‌اند. و در این مسابقه، چهار تا از SUV های قدرتمند قاره قدیم با همدیگر در یک نوار درگ روبرو می شوند که توسط بریت،ا ارائه شده است. کارواو.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.