Renault Clio Facelift Spied Hiding چراغ های به روز شده 2024

فورد فیستا امسال به طرز تکان دهنده ای از بین می رود در حالی که فول، واگن اشاره کرده است که روزهای پولو ممکن است به دلیل قو،ن یورو 7 آینده به پایان برسد. در مقابل، رنو مصمم است که هاچ ، سگمنت B خود را حفظ کند، زیرا تصاویر جاسوسی جدید نشان می دهد که Clio در اوا، سال 2023 با موفقیت روبرو خواهد شد و باید برای 3 تا 4 سال باقی بماند. در این بین، پاپاراتزی های خودروی ما نمونه اولیه استتار شده را در حال آزمایش در جایی در فرانسه مشاهده ،د.

رنو در حال برنامه‌ریزی تغییراتی در ،مت عقب است که در آن چراغ‌های عقب دارای گرافیک LED جدید هستند و سپر بازطراحی‌شده دارای شکاف وسیع‌تری در اطراف پلاک خودرو است. در حالی که ا،ر خودروسازان معمولاً نوک اگزوز را زیر سپر خودروهای غیر عملکردی خود پنهان می کنند، به نظر نمی رسد که در اینجا در مورد Clio 2024 چنین باشد. در واقع بیشتر از آنچه باید ظاهر می شود، احتمالاً به این دلیل که برند فرانسوی در حال آزمایش چیزی جدید در مورد موتور بود.

14 ع، ها

فیس لیفت رنو کلیو 2024 همزمان با عرضه یک میتسوبیشی کلت مشابه در پاییز امسال خواهد بود. دریچه “جدید” با پیوستن به کپچر که به ،وان یک ASX معرفی شده است، توسط این شرکت با آرم الماس ساخته خواهد شد و قرار است پیشرانه الکتریکی را از Clio E-Tech Hybrid به ارث ببرد. این در بورسا، ،یه، جایی که Clio مونتاژ می شود، ساخته خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/660568/2024-renault-clio-spy-p،tos/اگرچه جاسوسان ما نتوانستند نگاهی به داخل کابین بیندازند، اما می‌تو،م ببینیم که رنو در مخفی ، داشبورد دچار مشکل شده است. این نشان می‌دهد که برخی تغییرات برنامه‌ریزی شده‌اند، اما با توجه به اینکه این فقط یک تغییر چهره است، احتمالاً چیزی برای نوشتن وجود ندارد. با ظهور کراس اوورها و خودروهای برقی، تقاضا برای هاچ ، های ساب کامپکت ICE مانند گذشته نیست، بنابراین نمی توان پول زیادی را برای به روز رس، میان چرخه سرمایه گذاری کرد.

ع، جاسوسی فیس لیفت رنو کلیو 2024

الگوی چرخشی سیاه و سفید کار خوبی می کند و ما را فریب می دهد تا باور کنیم Clio 2024 بیشتر شبیه به آن خواهد بود. با این حال، چندی پیش در جریان یک ع،برداری، یک خودروی بدون مبدل مشاهده شد که تغییرات قابل توجهی را در امضای چراغ LED در جلو نشان داد. پیوست شده در زیر، ویدئوی جاسوسی احتمالاً سطح تریم Esprite Alpine را نشان می‌دهد که دارای چراغ‌های عمودی در روز است که روی سپر پژو یا DS Automobiles کشیده شده‌اند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.