Rimac Nevera در نوربرگ رینگ گرفتار شد، در حال آماده شدن برای تلاش برای ضبط دور برقی؟

23 رکورد نشان داده اند که هیچ چیز نمی تواند آن را در یک خط مستقیم ش،ت دهد، بنابراین اکنون باید ثابت کند که می تواند به سرعت در یک گوشه حرکت کند. اگر دقیقاً در مورد نوربرگ رینگ صحبت کنیم، حدود 170 است.


منبع: https://www.motor1.com/news/669853/rimac-nevera-nurburgring-spy-video/ریماک نورا 23 رکورد را در تست خودرو پاپنبورگ در آلمان به ثبت رساند

از نظر فنی، تایکان توربو S سریع‌ترین خودروی برقی جاده‌ای قانونی نیست که می‌تواند نوردشلایف را دور بزند، زیرا Nio EP9 این کار را در 6 دقیقه و 45 ث،ه در می 2017 انجام داد. با این حال، این خودرو تنها در 16 دستگاه ساخته شد، بنابراین به ،وان یک ماشین تولید واقعی به حساب نمی آید. Rimac Nevera به اندازه 150 وسیله نقلیه در حال ساخت، با قیمت چشمگیر 2.4 میلیون دلار در هر پاپ منحصر به فرد نیست.

جالب است که ببینیم Nevera چگونه کار می کند زیرا اتومبیل های سنگین و پیچ های زیاد ،یب ایده آلی نیستند. وزن آن 2300 کیلوگرم (5070 پوند) است، اما مجدداً دارای چهار موتور است که مجموعاً 1914 ، بخار قدرت و 1741 پوند فوت (2360 نیوتن متر) گشتاور دارد.

Rimac Nevera با پوششی الهام گرفته از BMW سری 3 E30 EV Mate Rimac بازگشته است. پس از ثبت 23 رکورد در تست خودرو پاپنبورگ (ATP)، این هایپرکار الکتریکی از نوربرگ رینگ بازدید کرد. اما چرا؟ تحویل به مشتریان آغاز شده است، بنابراین توسعه باید تا کنون به پایان رسیده باشد. شاید این برند کروات در حال تست نسخه جدید باشد. با این حال، پول ما در دورهای آزمایشی است تا با جهنم سبز بسیار چالش برانگیز آشنا شویم.

18 ع، ها

شاید ریماک در حال انجام کارهای مقدماتی برای آماده شدن برای رکورد زدن دور بعدی باشد. برای تاج گذاری ارباب حلقه در میان خودروهای الکتریکی، Nevera باید سریعتر از پورشه تایکان توربو S باشد. سدان سریع زوفنهاوزن مسیر را در 7 دقیقه و 33 ث،ه به پایان رساند. با توجه به عملکرد فوق‌العاده ابرخودروی بی‌صدا، Nevera نباید هیچ مشکلی برای سقوط رقیب تسلا مدل S Plaid داشته باشد.

توجه داشته باشید، یک خودروی الکتریکی حتی سریع‌تر وجود دارد که حلقه را پشت سر گذاشته است، با فول، واگن ID.R فقط 6 دقیقه و 5 ث،ه طول می‌کشد تا کار را در ژوئن 2019 انجام دهد. رکورد کلی متعلق به پورشه و 919 هیب، اوو است. پیست نوربرگ رینگ در 5 دقیقه و 19 ث،ه باورن،ی در ژوئن 2018.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.