Rimac Nevera در گاراژ Jay Leno درمان می شود

Zrncevic همچنین گفت که حدود 1.6 میلیون دلار برای توسعه این هایپرکار هزینه شده است. قبلاً با نام مفهومی C_Two شناخته می شد، 17 خودرو در طول توسعه 5 ساله Nevera مورد استفاده قرار گرفت – 14 مورد از آنها در ویدیوی قبلی نشان داده شده بودند.


منبع: https://www.motor1.com/news/613709/rimac-nevera-jay-lenos-garage/بررسی Rimac Nevera First Drive 2023

پس از چند سال توسعه و یک تغییر نام، سرانجام Rimac Nevera تولید شد. جدیدترین هایپرکار برقی ریماک یکی از قدرتمندترین ها در نوع خود است که خارج از ازدواج بین بوگاتی و ریماک متولد شد که اکنون با نام بوگاتی ریماک شناخته می شود.

39 ع، ها

Nevera همچنین دارای چهار موتور الکتریکی یا یک موتور برای هر چرخ است. همانطور که توسط Zrncevic توضیح داده شده است، این تنظیمات Rimac را قادر می سازد تا هر یک از آنها را در صورت نیاز کنترل کند و رانندگی خودرو را حتی برای رانندگان مبتدی ایمن تر کند. با 1914 ، بخار قدرت (1427 کیلووات) و 1741 پوند فوت (2360 نیوتن متر) گشتاور، هر ،ی برای کنترل این هیولای یک ماشین به تمام کمکی که می تواند نیاز دارد.

یکی از اولین حقایقی که از نمایش دریافت کردیم این بود که Nevera به مدت پنج سال در حال توسعه بود. Zrncevic از روز اول در آنجا بود، بنابراین اگر به دنبال ،ی هستید که بیش از هر ، دیگری در جهان زمان خود را در Nevera گذرانده باشد، او همان مرد است. او ،ی است که داخل و خارج ماشین را می شناسد.

و در حالی که ما قبلاً نظرات خود را در مورد Rimac Nevera جدید به اشتراک گذاشته‌ایم – به ویژه این واقعیت که این سریع‌ترین چیزی است که تا به حال رانندگی کرده‌ایم – زمان بازدید از Jay Leno Leno فرا رسیده است. در آ،ین ،مت از نمایش خودرو محور، Nevera به همراه مهندس تست و توسعه بوگاتی ریماک، میروسلاو زرنجویچ، مورد توجه قرار گرفته است.

نکات مهم دیگری در مورد Nevera وجود دارد که توسط Zrncevic در ویدیوی بالا توضیح داده شده است، بنابراین اگر این موضوع علاقه شما را برانگیخت بهتر است کل موضوع را تماشا کنید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.