Rise Of The Beasts Trailer Stars Air-Cooled Porsche 911

مشتاق محتوای فرهنگ پاپ بیشتر مرتبط با خودرو هستید؟ بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت، در زیر موجود است.

بر اساس دیگر خودروهایی که در تری، دیده می‌شوند، به نظر می‌رسد که این صحنه مربوط به اواسط دهه 1990 باشد. این هفتمین لایو اکشن است مبدل ها فیلمی که در این فرنچایز قرار دارد و دومین فیلمی است که توسط مایکل بی کارگرد، نشده است، هرچند که او به ،وان تهیه کننده در فهرست قرار گرفته است. Transformers: Rise of the Beasts قرار است در تاریخ 9 ژوئن 2023 به سینماها برسد.

اولین تری، برای Transformers: Rise of the Beasts عرضه شده است، و اگر از طرفداران پورشه 911های هوا خنک هستید، دلیلی برای خوشحالی وجود دارد. حداقل در تری،، یک 911 از دوران نقره ای 964 به طور برجسته به نمایش گذاشته شده است.

به نظر می رسد این فیلم جدید بیشتر بر روی رشته های قلب نسل اول تمرکز می کند مبدل ها طرفداران در مقابل تلنگرهای دوران مایکل بی، به ویژه با Optimus Prime که به راحتی به ،وان یک کامیون نیمه کامیون قرمز Freightliner قابل تشخیص است. با این حال، این 911 شیک به احتمال زیاد Autobot Mirage است، زیرا تری، نشان می دهد که پورشه در طول تعقیب و گریز پلیس، سراب هایی از پورشه های دیگر ایجاد می کند. جاز هرگز چنین توانایی را نداشت، و همچنین، یک بررسی سریع در پایگاه اینترنتی فیلم های اینترنتی، میراژ را به ،وان یک شخصیت فهرست می کند که جاز در میان بازیگران ذکر نشده است. آزاردهنده.

آیا این می تواند جاز باشد؟ مدرسه قدیمی مبدل ها علاقه مندان می دانند که OG J، یک پورشه 911 با بزرگترین دم نهنگ بود که تا به حال دم نهنگ داشته است. او نیز بود فوق العاده جالب است، و مطمئناً به نظر می رسد که این پورشه متحول کننده با تغییر به حالت ربات، کمی تظاهر را نشان می دهد. حتی شباهت هایی به J، از اولین لایو اکشن وجود دارد مبدل ها فیلمی در سال 2007، جایی که او مجبور شد به‌،وان انقلاب پونتیاک زندگی کند تا (به‌رحمت‌آمیز، ممکن است برخی بگویند) از وسط نصف شود.

واضح است که ما به ماشین‌ها علاقه مندیم، اما فیلم جدید آن را نیز به ارمغان می‌آورد Beast Wars: Transformers حماسه به صفحه نمایش بزرگ پخش آن از تلویزیون در نیمه دوم دهه 1990، ادامه ،میشن اصلی بود. مبدل ها سریال دهه 80 همانطور که از نام آن پیداست، ربات های تبدیل کننده این دوره از حیوانات مختلف برای حالت های alt خود استفاده می کنند. رهبر بچه های خوب (به نام ما،یما،) – درست حدس زدید – Optimus Primal است.


منبع: https://www.motor1.com/news/624624/transformers-rise-of-the-beasts-trailer-porsche/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.