RV Moksha پیشرفته یک کمپر سفارشی است که برای مقابله با دماهای شدید ساخته شده است

کمپر B با، بر اساس یک شاسی برش 170 اینچی Sprinter 3500 بر اساس فهرستی از معیارهای سختگیرانه مشتری ساخته شده است که می خواست بدون توجه به آب و هوا بتواند در راحتی سفر کند، بنابراین هم در دمای انجماد و هم در زیر آفتاب سوزان کویر علاوه بر این، کامیون باید می‌توانست وسایل زیادی را هم برای سفرهای طول، و هم برای سفرهای کوتاه حمل کند، فضای کافی برای کار از راه دور فراهم کند، و وسایل آشپزی و قهوه‌سازی انعطاف‌پذیر را فراهم کند.

به گفته Advanced RV، موکشا، که یک کلمه سانسکریت باست، برای حالت آزادی متعالی است، همه ا،امات را بررسی می‌کند و مجموعه‌ای از ویژگی‌های دیگر را اضافه می‌کند که می‌تواند زندگی را هنگام کمپینگ آسان‌تر کند.

در جلو، صندلی‌ها می‌توانند بچرخند و یک میز قابل استقرار وجود دارد که می‌تواند به ،وان یک سطح ناهار خوری و کار عمل کند، در حالی که آشپزخانه آشپزخانه با یک میز استیل ضد زنگ با سینک یکپارچه تعبیه شده است.

علاوه بر این، واحد ،یبی یخچال و فریزر ایزوترم تا هفت فوت مکعب فضای ذخیره‌سازی مواد غذایی فاسد شدنی را فراهم می‌کند، در حالی که سیستم لوله‌کشی از سه م،ن گرم و عایق استفاده می‌کند: 50 گالن برای آب شیرین، 27.5 گالن برای آب خا،تری، و 27.5 گالن. برای آب سیاه

سیستم تعلیق عقب خودرو با سیستم تعلیق بادی جایگزین شده است و یک سیستم تراز هیدرولیک اتوماتیک با چهار جک تلسکوپی وجود دارد که می تواند وانت را نیز وزن کند.

کمپر پیشرفته RV Moksha B Box

Advanced RV مستقر در اوهایو در تبدیل مرسدس بنز اسپرینترهای معمولی قدیمی به RVهای سفارشی تخصص دارد و جدیدترین ساخته آنها با نام Moksha دارای لیست طول، از ویژگی هایی است که باید هر علاقه مندان به فضای باز را خوشحال کند.

20 ع، ها

با فوم قرار گرفته بین پانل های فایبرگ، جعبه، کمپر به گونه ای طراحی شده است که به خوبی عایق بندی شده باشد، با این شرکت اشاره کرده است که جعبه در واقع هوابند است تا عایق را افزایش دهد.

پنجره‌های پ،تیکی حرارتی دو جداره با پرده‌ها و سایه‌بان‌ها دوباره برای کمک به عایق حرارتی تعبیه شده‌اند و یک مبدل هوا برای کشیدن هوای بیرون، گرم ، و تغذیه آن در داخل تعبیه شده است. همچنین یک سنسور دی ا،ید کربن برای نظارت بر کیفیت فضای داخلی وجود دارد.

یک نمایش ویدیویی از کل ساخت در بالای صفحه وجود دارد و مانند همیشه، مایلیم نظر شما را در مورد آن بد،م، بنابراین پس از تماشای آن، به بخش نظرات زیر بروید تا نظرات خود را به ما بگویید.


منبع: https://www.motor1.com/news/668274/advanced-rv-moksha-camper-video/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.