SEAT Leon Cupra با 513 اسب بخار حداکثر سرعت را در اتوبان با حداکثر سرعت اجرا می کند

میزان تنظیم در ویدیوی بالا به جز این که توسط آن انجام شده است توضیح داده نشده است نیروی پیستون، یک شرکت آلم، پس از فروش/تیونینگ. با ارتقاء، حدا،ر سرعت هاچ ، از 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) به 186 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت) به روز شده است. برای مقایسه، Mk8 VW Golf R 20 Years Edition، که قدرتمندترین گلف تولیدی تاریخ است، به صورت الکترونیکی تنها به 168 مایل در ساعت (270 کیلومتر در ساعت) محدود شده است.

ویدیوی بالا لئون کوپرا تنظیم شده را نشان می دهد که تلاش می کند به آن محدودیت ها برسد. هاچ ، به سرعت پا به پا می کرد و هر زمان که ممکن بود به شدت شتاب می گرفت.

فول، واگن گلف R یک هاچ ، فوق العاده برای رانندگی است. اما اگر بر،ب قیمت آن برای شما کمی زیاد است (و در اروپا زندگی می کنید)، SEAT Leon Cupra یک گزینه من، با بر،ب قیمت مقرون به صرفه تر است.

اکنون تحت برند مستقل Cupra، لئون پرقدرت خودرویی است که علاقه مندان آن را بررسی می کنند. اما حتی مدل نسل سوم آن چیزی است که ما را شگفت زده می کند، به خصوص در دستان تیونرهای توانا. به ،وان مثال، فقط این SEAT Lean Cupra 280 را در این ویدیو بگیرید، که سرعت فوق‌العاده‌ای را در بخش‌های نامحدود اتوبان آلمان انجام داد. AutoTopNL.

پس از چندین بار تلاش (اتوبان به شدت شلوغ بود) AutoTopNL یک حرکت موفق را ثبت کرد و به طور موثر سرعت سنج لئون کوپرا تنظیم شده را به حدا،ر رساند. در واقع، ما فکر می کنیم که از 300 عبور کرده است و اگر واقعاً این اتفاق بیفتد، تعجب نخواهیم کرد، با توجه به اینکه اسپیدو نمی تواند خواندن را نشان دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/628216/seat-leon-cupra-autobahn-run/

لئون کوپرا 280 که در سال 2014 معرفی شد، 276 ، بخار قدرت و 258 پوند فوت (350 نیوتن متر) گشتاور از موتور 2 لیتری TSI خود داشت. با این حال، این واحد مورد استفاده در سرعت بالا با قدرت 513 ، بخار (383 کیلووات) و 443 پوند فوت (600 نیوتن متر) پیچش تنظیم شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.