Skoda Enyaq Laurin & Klement با قدرت، برد و تجهیزات بیشتر وارد بازار شدند


اشکودا از مدل Laurin & Klement (L&K) برای خودروهای برقی Enyaq و Enyaq کوپه رونمایی کرده است که بسته باتری بزرگ‌تر، قدرت بیشتر، زمان شارژ کوتاه‌تر، پیش‌گرم‌، باتری و جدیدترین نرم‌افزار خودروی شرکت، و همچنین چندین طراحی بیرونی و داخلی را به همراه دارد. ویژگی هایی برای جدا ، آن از سایر سطوح تریم.

Enyaq L&K 85 جدید از یک پیشرانه 210 کیلوواتی (282 ، بخاری) استفاده می کند که راه خود را به سایر موتورهای تمام الکتریکی باز می کند. اشکودا وسایل نقلیه در آینده اما به طرز عجیبی، هر دو نسخه دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک تریم L&K دارای حدا،ر توان ،وجی هستند، که احتمالاً به این م،ی است که نوعی ترفند نرم افزاری برای محدود ، نوع AWD دو موتوره وجود دارد. پیش از این، Enyaq 80 به یک موتور 150 کیلووات (201 ، بخار) مجهز شده بود.

Skoda Enyaq Laurin & Clement

13 ع، ها

به ،وان یک یادداشت جانبی، فول، واگن ID.7 سدان دارای همان واحد 210 کیلوواتی در نسخه تک موتوره خود است، اما این برند آلم، قصد دارد عرضه کند. یک نوع GTX داغتر که ممکن است از یک موتور دوگانه استفاده کند، و با دیدن اینکه چگونه فول،‌واگن به‌،وان یک پله بالاتر از اشکودا دیده می‌شود، ممکن است همان پیشرانه‌ای را در Enyaq L&K 85 جدید اما با قدرت بیشتر ببینیم.

اگر به Laurin & Klement برگردیم، همچنین با یک بسته باتری بزرگتر عرضه می شود که در مقایسه با 338 مایل (544 کیلومتر) Enyaq 80 قبلی، برد رانندگی طول، تری را تا 354 مایل (570 کیلومتر) در چرخه WLTP ممکن می کند. نسخه

به لطف تنظیمات قدرتمندتر، سرعت 0-62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) اکنون تقریباً دو ث،ه سریعتر از قبل شده است، در حالی که Enyaq دیفرانسیل عقب جدید به 6.7 ث،ه برای طی ، آن نیاز دارد.

علاوه بر این، خودروهای برقی چک از سیستم پیش‌گرم‌کننده باتری و زمان‌های شارژ کوتاه‌تر بهره می‌برند، به طوری که 30 دقیقه برای دریافت شارژ از 10 تا 80 درصد (SoC) نیاز است. پیشگرمکن را می توان به صورت دستی از یک سوئیچ کلید روی نمایشگر اصلی اطلاعات سرگرمی خودرو فعال کرد یا زم، که خودرو در مسیر حرکت به سمت ایستگاه شارژ سریع است، به طور خودکار با داده های سیستم ناوبری روشن می شود.

عملکرد پیش گرم ، باتری بخشی از جدیدترین نرم افزار خودروی ME4 است که در اوا، امسال به تمام انواع Enyaq راه پیدا می کند.

همانند تمام نسخه‌های Laurin & Klement در خط تولید مدرن اشکودا، Enyaq و Enyaq کوپه از فهرست گسترده‌ای از ویژگی‌های استاندارد مانند جلوپنجره به اصطلاح کریستال فیس که توسط 131 LED روشن می‌شود، چراغ‌های جلو ماتریس کامل LED، رینگ‌های 20 اینچی بهره می‌برند. تودوزی چرمی، صندلی های جلو با عملکردهای تهویه و ماساژ، و نشان L&K در سراسر نمای بیرونی و داخلی. همچنین جزئیات خا،تری پلاتینی در بیرون و یک رابط کاربری جدید برای سیستم اطلاعات سرگرمی با ساختار منوی اصلاح شده وجود دارد.

علاوه بر این، پس از راه اندازی این تریم جدید برای Enyaq، اشکودا ،د “iV” را از نام تمام خودروهای برقی خود حذف خواهد کرد.

نام تریم Laurin & Klement از بنیانگذاران شرکت خودروسازی چک Václav Laurin و Václav Klement گرفته شده است.

مثل همیشه، مایلیم نظر شما را در این مورد بد،م، بنابراین به بخش نظرات زیر سر بزنید تا نظرات خود را به ما بگویید.


منبع: https://www.motor1.com/news/668614/skoda-enyaq-laurin-klement-debut/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.