Skoda Superb 2024 با اگزوز دوگانه و صفحه نمایش لمسی بزرگ

24 ع، ها

اشکودا در پاییز امسال از نسل سوم Superb (چهارمین اگر مدل اصلی 1934-1949 را حساب کنید) رونمایی خواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/673227/2024-skoda-superb-spy-p،tos/ع، جاسوسی Skoda Superb Liftback 2024

مدل برتر اشکودا دیگر دارای بر،ب “ساخت جمهوری چک” نخواهد بود زیرا تولید از Kvasiny به براتیسلاوا در اسلواکی برای هر دو س، بدنه منتقل می شود. جایی که قرار است پاسات جدید با سقف بلندش نیز ساخته شود. هر سه خودرو با موتورهای احتراقی نهایی فول،‌واگن عرضه می‌شوند که برای رعایت مقررات یورو 7 که قرار است در اواسط سال 2025 اجرایی شود، توسعه یافته‌اند. پیشرانه‌های هیب، پلاگین نیز برنامه‌ریزی شده‌اند، اما هیچ خودروی برقی وجود ندارد، زیرا مدل‌های دیگری مبتنی بر پلتفرم اختصاصی MEB وجود دارد (یا خواهد بود) تا این نقش را ایفا کند.

جاسوسان ما اولی را در حین انجام آزمایشات نهایی در نوربرگ رینگ و اطراف آن دستگیر ،د. به نظر می رسد که به جای استفاده از زبان طراحی جدید «مدرن جامد» اشکودا که در کانسپت Vision 7S سال گذشته پیش نمایش شده بود، یک طراحی تکاملی را پنهان می کند. اگر فکر می‌کنید خودروساز چک در مدل کنونی کاموا شده است، بخشیده می‌شوید، اما برخی تغییرات ظریف در طراحی چراغ‌های جلو و عقب وجود دارد.

ع، های جاسوسی از فضای داخلی در این مجموعه موجود نیست، اما از برخی زوایای می توان ،مت پشتی اینفوتنمنت را مشاهده کرد. متأسفانه، دیگر به طور منظم در داشبورد ادغام نشده است زیرا اشکودا به دنبال ظاهر تبلت است. تصاویر قبلی تا حدی داشبورد را با صفحه‌نمایش ،بانده شده با ابعاد بزرگ نشان می‌دادند، احتمالاً قطری 15 اینچی برای مطابقت با ID.7 و تیگوان 2024 آینده. P،at که فقط واگن از نظر مک،کی مرتبط است احتمالاً همان صفحه نمایش را خواهد داشت.

با کنار رفتن سدان پاسات و آرتئون، گروه فول، واگن در حال کاهش عرضه های سایز متوسط ​​خود در بخش غیر SUV است. این بدان م،است که شما با Superb می‌م،د تا در یک بخش سدان رایج اروپایی که در آن Opel/Vauxhall Insignia و Ford Mondeo دیگر در دسترس نیستند، رقابت کنید. از نظر فنی، پرچمدار اشکودا یک لیفت ، کاربردی تر است و یک واگن حتی جادارتر به آن ملحق خواهد شد.

سپرها نیز کمی متفاوت هستند و نواحی در معرض رنگی را نشان می دهند که قبلاً در اشکودا ندیده بودیم. خوانندگان چشم عقابی متوجه خواهند شد که نمونه اولیه Superb 2024 دارای اگزوزهای دوگانه بود که به یک نوع قدرتمند اشاره می کند. ما ممکن است با یک نسخه تمام چرخ متحرک مواجه باشیم که مجهز به موتور 2.0 TSI با 276 ، بخار قدرت است که از طریق DSG به چرخ ها منتقل می شود.

از نمایه، خط کاراکتر کمی پایین تر، در سطح دستگیره در منتقل شده است. علاوه بر این، ستون‌های آینه‌ها نیز کمی پایین‌تر روی درها قرار گرفته‌اند. مشخص نیست که آیا ما در تریم اسپورت لاین به یک Superb نگاه می کنیم، اگرچه ممکن است اینطور نباشد زیرا به جای تعلیق پایین تر و سفت تر، فاصله چرخ های قابل توجهی وجود دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.