Slick Formula 1 Launch Livery آئودی به بازی ویدیویی رسمی اضافه شد

آئودی F1 Launch Livery را به بازی ویدیویی اضافه می کند

به گفته هنریک وندرس، رئیس برند آئودی، آئودی پرطرفدار مورد استفاده برای اعلام بازگشت خود بسیار محبوب بوده است. او گفت: «ماشین نمایشی ما از همان لحظه اول با طراحی چشمگیر و طرح رنگی که نمونه آئودی در موتوراسپورت است، سر و صدای زیادی به پا کرد. در هر جایی که در عمل بوده است، واکنش‌ها بسیار مثبت بوده است.»

F1 22جدیدترین نسخه از این فرنچایز طول، مدت، از اول جولای منتشر شده است. این نسخه برای Xbox One، Xbox Series X/S، PlayStation 4 و 5 و رایانه های شخصی در دسترس است. این بازی به طور کلی نقدهای مطلوبی دریافت کرده است و این بازی رسمی مسابقه ای برای مسابقات قهرم، F1 و F2 است. علاوه بر محتوای جدید اضافه شده با آ،ین پاس پودیومCodemasters همچنین در حال معرفی حالت جدید بازی Eliminator است.

Codemasters این بازی را با Podium P، Series 4 VIP خود در دسترس قرار می دهد، که فردا، 7 دسامبر برای گیمرها برای دانلود در دسترس خواهد بود. Paul Jeal، مدیر ارشد حق رای بازی F1 سازنده بازی، گفت که استودیو “برای ارائه این راه اندازی خیره کننده هیجان زده است. livery” به بازی.

ما احتمالاً شاهد حضور اتومبیل های مسابقه ای آئودی برای اولین بار در سال 2025 خواهیم بود. این شرکت در حال حاضر در حال توسعه واحد نیرو در تأسیسات Neuburg an der Donau خود است. مقررات جدید همچنین خودروها را م،م می‌کند که از نیروی الکتریکی بیشتری استفاده کنند و این ورزش را به سمت پایداری سوق می‌دهد.

آئودی در اوایل سال جاری اعلام کرد که به سری مسابقات باز خواهد گشت و موتورهای ساوبر را که در حال حاضر تحت نام آلفارومئو ریسینگ کار می کند، تامین می کند. این خودروساز درست زم، که F1 مقررات جدیدی را اجرا می کند که موتورهای احتراقی را به سوخت کاملاً مصنوعی تغییر می دهد، به این سری می پیوندد. آزمایش در سال 2025 آغاز می شود. آئودی بخشی از سهام تیم مسابقه را ،یداری خواهد کرد، اما جزئیات خاص در مورد این همکاری همچنان مبهم است. آئودی موتورها را توسعه می‌دهد در حالی که ساوبر ماشین‌ها را مهندسی می‌کند.

آئودی F1 2026 4 ع، ها

آئودی تا فصل 2026 به مسابقات فرمول 1 بازنخواهد گشت. این بیش از سه سال دیگر است، اما امروز می تو،د طعم آن را بچشید. رنگی که آئودی با اعلام اینکه به سری مسابقات بازمی گردد در EA Sports موجود است. F1 22 بازی ویدیویی

28 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/625541/audi-formula-1-livery-added-game/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.