Stellantis کارخانه جیپ را در ایلینویز بیکار می کند، کارگران به طور نامحدود اخراج می شوند

این اعلامیه به دنبال اظهاراتی است که در اوایل این هفته توسط مارک استوارت، مدیر اجرایی Stellantis، هنگامی که او گفت ادغام شرکت برای همه برندها خوب کار می کند، بیان شد. استوارت بار دیگر تاکید کرد که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای توقف فعالیت هیچ یک از 14 برند ندارد و به هر کدام ده سال فرصت می‌دهد تا دوام خود را ثابت کند و افزود: “همه شانس مبارزه دارند.”


منبع: https://www.motor1.com/news/625910/stellantis-idles-illinois-jeep-plant/

روز جمعه، Stellantis اعلام کرد که کارخانه جیپ چروکی خود را در Belvidere، Ill.، از 28 فوریه 2023 بیکار خواهد کرد. این اقدام، که UAW از آن به ،وان “به شدت نادرست” انتقاد کرد، کل نیروی کار کارخانه مونتاژ را برای مدت نامحدودی ا،اج خواهد کرد. زمان.

در بی،ه ای که توسط اخبار خودروStellantis چندین عامل را برای بیکاری کارخانه مونتاژ Cherokee ذکر کرد، از جمله همه گیری مداوم COVID-19، کمبود جه، ریزتراشه و افزایش هزینه های مرتبط با برقی شدن بازار خودرو.

این خودروساز در بی،ه ای اعلام کرد: استلانتیس اقداماتی را برای تثبیت تولید و بهبود کارایی در تاسیسات خود در آمریکای شمالی انجام داده است تا مقرون به صرفه بودن و رضایت مشتری را از نظر کیفیت حفظ کند. “در حالی که راه های دیگری را برای بهینه سازی عملیات در نظر می گیرد، Stellantis تصمیم گرفته است که کارخانه مونتاژ Belvidere را غیرفعال کند.”

آینده کارخانه مونتاژ Belvidere چندین سال است که در هاله ای از ابهام قرار دارد زیرا کارگران دچار تعطیلی و ا،اج های متعدد شده اند. اکنون در نتیجه این تصمیم کل نیروی کار این کارخانه به طور نامحدود بیکار خواهند شد. به ،وان بخشی از این اطلاعیه، Stellantis اشاره کرد که تمام تلاش خود را برای قرار دادن کارگران در سایر موقعیت‌های تمام وقت که در دسترس هستند به کار خواهد گرفت. این شرکت همچنین نشان داد که در تلاش است راهی برای تغییر کاربری تسهیلات بیابد.

UAW به سرعت این حرکت را محکوم کرد و اشاره کرد که این کارخانه از سال 1965 برای این شرکت درآمد ،ب کرده است. در بی،ه ای از رئیس UAW، Ray Curry گفت که تخصیص ن، محصولات جدید به کارخانه هایی مانند Belvidere غیرقابل قبول است. وی همچنین افزود: “اعلام تعطیلی تنها چند هفته پس از تعطیلات نیز بی توجهی ظالمانه به کمک های اعضای ما از UAW Locals 1268 و 1761 است. ما با این اعلامیه مق، خواهیم کرد.”

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.