از آنجایی که وسایل نقلیه تبلیغاتی به ،وان خودروهای آزمایشی نیز مورد استفاده قرار میگرفتند، چندین سنج روی داشبورد وجود دارد که برای نظارت بر اجزای مختلف موتور استفاده میشود – در درجه اول برای نشان دادن اینکه چرا محصولات شرکت مککوی-نوریس بهتر از سایرین هستند. اما اینها چیز عجیبی در مورد کابین نیست – راننده خیلی عقب از جلو، تقریباً نزدیک وسط وسیله نقلیه می نشیند. دو صندلی سطلی دارای یک محفظه برای چمدان در عقب هستند.
McQuay-Norris Streamliner مدل 1934 یک ماشین کاملاً منحصر به فرد است، اما این فقط به دلیل طراحی نسبتاً عجیب آن نیست. با تنها شش واحد ساخته شده از سال 1933 تا 1934، پیدا ، چیزی شبیه به آن در جاده ها سخت است – خیلی بیشتر از این که این تنها واحدی است که در حال حاضر وجود دارد.
تنها مدل مککوی-نوریس استریم لاینر متعلق به 1934 را میتو،د در موزه لین موتور پیدا کنید. این موزه که توسط خود جف لین در سال 2002 تاسیس شد و در سال 2003 به روی عموم باز شد، خودروهایی را در خود جای داده است که او در طول سال ها جمع آوری کرده است. لین در اوایل 20 سالگی شروع به جمعآوری ماشینها کرد و تا کنون، او همچنان به جستجوی وسایل نقلیهای که از نظر فنی مهم هستند یا به طور منحصربهفردی متفاوت هستند برای اضافه شدن به موزه ادامه میدهد.