Tamiya Wild One Max Buggy سایز واقعی به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد و در سال 2024 وارد تولید می شود

در آن جبهه، قدرت بسیار بیشتری برای پ، وجود دارد. شرکت خودروهای کوچک می گوید که هشت بسته باتری قابل جابجایی در مجموع ۱۴.۴ کیلووات ساعت برق را تامین می کنند. این به یک موتور الکتریکی برای چرخ‌های عقب بسیار شبیه باگی اصلی با رادیو کنترل می‌شود، اما این موتور با سرعت 60 مایل در ساعت خارج می‌شود. برای کنار آمدن با زمین های ناهموار، بر روی دامپرهای Bilstein و فنرهای Eibach با ترمزهای Brembo و ،تیک های آفرود Ma،is 14 اینچی در پیچ ها سوار می شود. پایه‌های تعلیق جلو برای بهبود ایمنی و دید بازطراحی شده‌اند و طراحی بازوی عقب خودروی توسعه‌یافته به طرح‌بندی دو جناغی تبدیل شده است.

The Little Car Company Tamiya Wild One Max

لازم نیست بچه دهه 1980 باشید تا کاملا عاشق این کالسکه تپه شنی باحال باشید، اما مطمئنا کمک می کند. این Tamiya Wild One Max است که از وایلد وان قدیمی الگوبرداری شده است – یک کالسکه تپه ای با کنترل رادیویی در مقیاس 1:10 که تقریباً در هر شماره ای از اکشن ماشین کنترل شده رادیویی تا نیمه دوم دهه 80. با این حال، این یک مدل مقیاس نیست. شما در واقع می تو،د این مکنده را رانندگی کنید.

اگر این آشنا به نظر می رسد، ما در واقع اولین اعلامیه Wild One Max را در سال 2021 پوشش دادیم. که توسط The Little Car Company در همکاری با Tamiya ایجاد شده است، روند توسعه طی دو سال گذشته شاهد پیشرفت قابل توجهی طراحی اصلی بوده است. در میان چیزهای دیگر، Wild One Max اکنون در اندازه کامل در نظر گرفته می شود، در حالی که قبلاً به ،وان یک فرار در مقیاس 8:10 مح،ه می شد. بخشی از افزایش سایز به دلیل اضافه شدن یک صندلی سرنشین است، بنابراین دو نفر می توانند از شن پ، در این باگی لذت ببرند.

The Little Car Company Tamiya Wild One Max

بن هدلی، مدیر عامل شرکت خودروی کوچک، گفت: «ما کاملاً هیجان زده هستیم که یک قدم به معرفی نسخه پرتاب Tamiya Wild One Max خود نزدیکتر شده ایم. “در حالی که بدون شک موانعی در این راه با مشکلات عرضه در سطح صنعت وجود داشته است، تیم ما کار فوق العاده ای را برای جان بخشیدن به یک ماشین R/C در اندازه کامل انجام داده است و من نمی توانم به آنها افتخار کنم.”

در داخل، یک صفحه دیجیتال پنج اینچی برای نظارت بر اطلاعات حیاتی وجود دارد. سوئیچ های درجه دریایی استفاده می شوند زیرا این وسیله نقلیه کاملاً در هوای آزاد است و سرنشینان در صندلی های کبرا با مهارهای چهار نقطه می نشینند. برای ،، که می‌خواهند دهه 1980 را در یک مکان عمومی‌تر تجربه کنند، The Little Car Company می‌گوید یک بسته قانونی جاده‌ای برای استفاده در خیابان‌های بریت،ا و اتحادیه اروپا ارائه می‌شود. در مورد آمریکای شمالی، Wild One Max در دسترس خواهد بود اما در حال حاضر هیچ برنامه ای برای نسخه قانونی خیاب، وجود ندارد.

اطلاعات قیمت در اوا، سال و همزمان با عرضه رسمی عمومی اعلام خواهد شد. از آنجایی که آزمایش در حال انجام است، The Little Car Company نیز آمار نهایی عملکرد را در آن زمان فاش خواهد کرد. 100 نسخه Launch Edition برای تولید در سال 2024 برنامه ریزی شده است، اگرچه این شرکت می گوید نسخه های دیگر Wild One Max بعداً ارائه می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/667362/life-size-tamiya-wild-one-max-buggy-goes-60-mph-enters-،uction-2024/The Little Car Company Tamiya Wild One Max

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.