Tiny Citroen 2CV Morph Into Camper با تخت دو نفره، آشپزخانه یکپارچه را ببینید

بنابراین، با این گفته، تعداد کمی از افراد نیز وجود دارند که 2CV را دوست دارند و هر کاری که می توانند برای حفظ تاریخچه خودروی نمادین فرانسوی انجام می دهند، و حتی ممکن است از آن به گونه ای استفاده کنند که هرگز فکر نمی کنید امکان پذیر باشد. انجام دادن.

هیچ اشاره ای به موتور نشده است، اما مالک در یک نقطه می گوید که این یک 2CV Special است که فقط در دهه 1980 ساخته شده است. زم، که جدید بود، یک موتور خنک‌کننده 602 سی‌سی زیر کاپوت داشت که 29 ، بخار قدرت غیرقابل‌توجهی داشت که از طریق یک گیر،س چهار سرعته دستی به چرخ‌های جلو فرستاده می‌شد.

مثل همیشه، مایلیم نظر شما را در مورد ویدیوی تعبیه شده در بالای این صفحه بد،م، بنابراین پس از تماشای آن، به بخش نظرات در زیر بروید تا نظرات خود را در اختیار ما قرار دهید.


منبع: https://www.motor1.com/news/671466/citroen-2cv-camper-video/

سیتروئن 2CV اغلب به دلیل ظاهر خنده دار، ساخت ابتدایی و عملکرد قدیمی آن در جاده مورد تمس، قرار می گیرد. با این حال، در بیش از پنج میلیون دستگاه در طول تاریخ 42 ساله خود ساخته شد و به بازگرداندن جمعیت فرانسه پس از جنگ جه، دوم و بازگرداندن سیتروئن به ،وان یک خودروساز جدی در نقشه کمک کرد.

سیتروئن 2CV در طول تاریخ بیش از 40 سال خود چیزی بیش از یک خودروی اقتصادی، معادل فرانسوی فول،‌واگن بیتل، نبود. اما در سال های اخیر قیمت خودروهای دست دوم بین 5000 دلار تا بیش از 40000 دلار برای مدل های خاص متغیر بوده است.

همانطور که خودتان در ویدیوی تعبیه شده در بالا می بینید، سیتروئن کوچک 152 اینچی (3.86 متری) فضای کافی در پشت برای یک تخت دونفره دارد، البته با یک بخش اضافی که در ،مت عقب خودرو پیچ شده است. فضای پا را بهبود بخشد همان جعبه ف،ی به ،وان یک آشپزخانه کمپ، با یک اجاق گازی دو شعله و ظروف اولیه نیز کاربرد دارد

حریم خصوصی با مجموعه سخاوتمندانه ای از پرده های مخملی تضمین می شود، و بزرگترین فضای ذخیره سازی زیر صندلی نیمکت عقب، جایی که حدود سه تی شرت و یک جفت جوراب وجود دارد، وجود دارد.

افرادی مانند Bernd، یک مالک کاریزماتیک 2CV از سوئیس که دارای نسخه کمپر خودرو فرانسوی است و به طور منظم رانندگی می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.