Toyota Crown Toyota Sedan Videos Walkaround نشان می دهد که ایالات متحده چه چیزی را از دست می دهد

در مسابقه استقامتی 24 ساعته فوجی آ، هفته گذشته، تویوتا Crown Sedan را به ،وان یک نمونه اولیه نزدیک به تولید با پیشرانه پیل سوختی آورد. قرار است پاییز امسال به همراه نسخه هیب، در سرزمین خورشید طلوع به فروش برسد. این خودروی فوق‌العاده بزرگ است که طول آن 5030 میلی‌متر (198 اینچ)، عرض 1890 میلی‌متر (74.4 اینچ) و ارتفاع 1470 میلی‌متر (57.9 اینچ) است، در حالی که دارای فاصله بین دو محور عظیم 3000 میلی‌متر (118.1 اینچ) است.

تویوتا تاج سدان

چند ویدیوی پیاده‌روی که در فوجی اسپیدوی گرفته شده است، این سدان باشکوه را در داخل و خارج نشان می‌دهد. ما استدلال می کنیم که حداقل تغییرات لازم است تا سدان Crown شایسته یک نشان ل،وس باشد. در حالی که بدون شک براق و جادار است، سدان های بزرگ تا حد زیادی مورد توجه قرار نگرفته اند. مانند Mirai، این نوع FCEV حتی بیشتر یک مدل طاقچه خواهد بود. HEV معمولی شانس بیشتری برای جذب مشتریان در آمریکای شمالی خواهد داشت، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم، ا،ریت قریب به اتفاق همچنان با یکی از بسیاری از شاسی بلندهای فروخته شده توسط تویوتا و ل،وس همراه خواهند بود.

به ،وان تازه‌سازی، تویوتا در حال برنامه‌ریزی برای عرضه جه، مدل‌های Crown خود است زیرا قصد دارد این خودروها را در تقریباً 40 کشور و منطقه بفروشد. هنوز خیلی زود است که بگوییم کدام بازارها این مدل ها را دریافت خواهند کرد، اما می د،م که هر چهار مدل در ژاپن فروخته می شوند. به خاطر داشته باشید که فقط این سدان کرون با راه اندازی هیدروژنی در دسترس خواهد بود. مشخصات فنی در مورد پیشرانه فاش نشده است، اما یک حدس علمی به ما می گوید که تا حدودی به سلول سوختی Mirai مربوط می شود.

تویوتا تاج سدان

تویوتا کراون نسل شانزدهم تنها یک مدل نیست، بلکه مجموعه ای متشکل از چهار خودرو است. در حال حاضر، ایالات متحده تنها چیزی را دریافت می کند که این خودروساز از آن به ،وان کراس اوور یاد می کند، که اساساً یک سدان بالابر ولوو S60 کراس کانتری است. در ژاپن نیز یک سدان واقعی به ،وان جایگزینی مستقیم برای خودروی نسل قبلی وجود دارد. این دو توسط یک واگن (Crown Estate) و یک کراس اوور بسیار کوچکتر (Crown Sport) به هم می پیوندند.


منبع: https://www.motor1.com/news/669639/2024-toyota-crown-sedan-video/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.