Toyota Gazoo Racing مفهوم اسرارآمیز را قبل از لو مانز معرفی کرد


ما را مجذوب رنگ کنید. تویوتا گازو ریسینگ اعلام کرده است که از خودروی مفهومی جدیدی در مسابقات 24 ساعته لمانز امسال که قرار است در آ، هفته 10 تا 11 ژوئن برگزار شود، رونمایی خواهد کرد. مسابقه استقامت این 100 را جشن خواهد گرفتهفتم سالگرد و بازوی موتوراسپرت تویوتا در پیست معروف Circuit de la Sarthe به نمایش گذاشته خواهد شد. به ،وان مثال، ماشین مسابقه آزمایشی GR Corolla با موتور احتراقی با سوخت هیدروژن در آنجا خواهد بود.

با این حال، ما بیشتر مشتاقیم هر چیزی را که اینجا در سایه پنهان است ببینیم. به طور منطقی، تویوتا گازو ریسینگ درباره هویت وسیله نقلیه رمزآلود باقی می ماند و تنها می گوید که “به فناوری های خودرویی مجهز شده است که از طریق چالش های متعدد در ورزش های موتوری توسعه یافته اند.” سپر جلو به ما می گوید که مربوط به هایپرکار GR Super Sport نیست، که ظاهراً پس از آتش گرفتن یکی از نمونه های اولیه در طول آزمایش نزدیک به دو سال پیش، از بین رفته است.

تیزر مفهومی تویوتا گازو ریسینگ
تویوتا پریوس پرایم 2023

چه چیز دیگری می تواند باشد؟ این واقعیت که یک دارنده پلاک وجود دارد به ما می گوید که این مفهوم به یک خودروی تولیدی مرتبط است. ما را دیوانه خطاب کنید، اما ممکن است فقط یک پریوس 2023 باشد که لباس مسابقه ای به تن کرده است. ما این را درست می کنیم وحشی فرض بر اساس موقعیت روکش های قلاب ،سل روی سپر جلو. شکل آنها ظاهراً مشابه آنهایی است که در خودروهای هیب، / پلاگین هیب، جاده ای نصب شده است.

با توجه به اینکه تویوتا GR اسپرت پریوس را از سال 2017 در ژاپن می فروشد، یک پریوس با مارک GR اصلاً تعجب آور نیست. به جای داشتن فقط یک کیت بدن و چند بر،ب؟

پریوس تا این نسل جدید هرگز خودرویی جذاب نبوده است. همچنین هرگز حتی از راه دور هم اسپرت نبوده است، بنابراین شاید تویوتا آماده است تا مقداری پیتزا را به پیشگام هیب، تزریق کند، البته در فرم مفهومی.


منبع: https://www.motor1.com/news/669273/toyota-gazoo-racing-concept-teaser/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.