Toyota GR Corolla Drag Races Civic Type R، Elantra N از Dig And Roll


منبع: https://www.motor1.com/news/611789/toyota-gr-corolla-drag-races-civic-typer-elantran/124 ع، ها

ما می د،م که تویوتا GR کرولا یک هاچ ، داغ است که بیش از حد به موفقیت دست یافته است، اما فرصت های زیادی برای دیدن آن نداشتیم. مسلماً این جدید است دریچه گاز ویدئو در یک نوار من، انجام نمی شود. اما با آسفالت باز در یک محیط کنترل شده، فضای کافی برای اجازه دادن به موتور کوچک سه سیلندر وجود دارد.

GR Corolla تمام پنجه ای که روی یک سطح آماده نشده پرتاب می شود، کاملاً به یک برتری فوری می رسد. با این حال، ما Elantra N را دیده‌ایم که بردهای شگفت‌انگیزی ،ب کرده است و این بار… بله، این اتفاق نمی‌افتد. تایپ R با کمی قدرت بیشتر حتی نمی تواند کرولا را قبل از خط پایان تعقیب کند، اگرچه به اعتبار هر دو رقیب FWD، تنها مزیت واقعی تویوتا در راه اندازی است.

این همچنین فرصتی برای یک مسابقه درگ سه طرفه در برابر برخی دیگر از رانابوت های جمع و جور دیگر است. روبه روی GR کرولا یک هیوندای النترا N قرار دارد که 276 ، بخار از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ خود تولید می کند. رقیب دیگر هوندا سیویک تایپ R است، اگرچه متأسفانه این آ،ین مدلی نیست که اخیراً معرفی شده است. این برای این مسابقه کمی جدید است، اما هات هاچ نسل قبلی با 306 ، بخار مطمئناً در چالش است. هر سه خودرو دنده را به روش قدیمی با گیر،س دستی تغییر می دهند.

سیویک تایپ R جدید چگونه با تویوتا رفتار خواهد کرد؟ این مسابقه ای است که ما بی صبرانه منتظر دیدنش هستیم.

بررسی اولین درایو تویوتا GR کرولا 2023 این در دومین مسابقه درگ آشکار شد، این بار با یک استارت. هر سه خودرو به طور مساوی کنار می‌روند و النترا کمی عقب می‌افتد. در ابتدا، به هر حال – سدان توربوشارژ تا پایان مسیر به تویوتا می‌،بد، اما هیچ‌کدام نمی‌توانند با سیویک تایپ R برابری کنند. این سدان به آرامی به پیشروی می‌رسد و از خطی به طول دو خودرو جلوتر از GR کرولا عبور می‌کند.

بدیهی است که یک وسیله نقلیه در اینجا بر خلاف دو وسیله دیگر است. در حالی که هوندا و هیوندای موتورهای 2.0 لیتری را تقویت کرده اند، GR کرولا از یک توربوشارژ 1.6 لیتری سه دیگ استفاده می کند. همچنین این خودرو تمام چرخ متحرک است، در حالی که رقابت فقط چرخ‌های جلو را می‌چرخاند. با 300 ، بخار قدرت در کرولا، مطمئناً این مزیت در اینجا دارد، درست است؟

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.