Toyota Tacoma 2024 Spied شبیه یک Trailhunter قبل از اولین نمایش در 19 می

حالا، این که یک Trail،ter باشد چطور؟ منابع جاسوسی ما به ،یب کابین خدمه با تخت طول،‌تر اشاره می‌کنند، چیزی که احتمالاً در تریم TRD Pro نخواهیم دید. ارتفاع سواری این کامیون نیز کاملاً با دید ما از TRD Pro مطابقت ندارد، اگرچه استتار آن می‌تواند چشم‌انداز را کمی از بین ببرد. با این حال، آن را قطعا ،تیک های گوشتی را برای پنجه زدن در زمین های ناهموار می پوشد. سپر عقب شبیه به تیزر Trail،ter به نظر می رسد، اگرچه متاسفانه ما نمی تو،م قلاب های بازیابی قرمز رنگ را ببینیم. در بالا، واضح است که یک قفسه به سقف کامیون بسته شده است. و چه چیزی در سمت مسافر داریم؟ این یک اسنورکل خواهد بود.

ع، جاسوسی نمای جانبی Toyota Tacoma Trail،ter 2024

نسل بعدی تویوتا تاکوما تقریباً در راه است، اما ع،‌های جاسوسی جدید از میشیگان ممکن است پیش‌نمایش یک تریم جدید ویژه را به ما ارائه دهند. ما فکر می کنیم که این Tacoma Trail،ter با تم زمینی است، و اگرچه استتار زیادی کامیون را پنهان می کند، شواهد قوی وجود دارد که از نظریه ما حمایت می کند.

12 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/666891/2024-toyota-tacoma-spied-trail،ter-ahead-may-19-debut/با تمام این گفته ها، مطمئناً ممکن است یک TRD Pro با تج،ات ارتقا یافته در زیر آن همه استتار وجود داشته باشد. شایان ذکر است که طراحی چرخ با تصویر تیزر آنچه ما معتقدیم مدل TRD Pro است، با TRD در درپوش مرکزی مطابقت دارد. چرخ‌های این خودروی آزمایشی فاقد کلاهک مرکزی هستند، اما چیزی وجود ندارد که بگوید تاکوما Trail،ter بتواند بر روی چرخ‌های TRD سوار شود. و تخت بلندتر مطمئناً با وسیله نقلیه ای که برای حمل چادر و وسایل کمپینگ برای گریزهای خارج از ش،ه طراحی شده است، من، است.

خوشبختانه، زمان زیادی برای افشای اطلاعات کامل نداریم. تویوتا تایید کرده است که نسل بعدی تاکوما در تاریخ 19 می با تریم تریل هانتر و همه چیز عرضه خواهد شد.

قبل از اینکه به Trail،ter برسیم، ابتدا مطمئن شویم که این یک تاکوما است. این کار به راحتی انجام می شود، زیرا ما به وضوح با یک کامیون سایز متوسط ​​روبرو هستیم که با شکل تند تاکو جدید مطابقت دارد. با نگاهی دقیق به جلو، می‌توان دید که طراحی چراغ‌های جلو هم با تصاویر لو رفته و هم با ع،‌های تیزر رسمی Trail،ter تویوتا مطابقت دارد. چرخ‌ها نیز با تیزرهای تویوتا مطابقت دارند، بنابراین شکی نیست که با تاکوما آینده سروکار داریم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.