Toyota Tundra 2022 Crew Cab امتیاز بهترین انتخاب ایمنی + جایزه از IIHS را کسب کرد

توندرا 2022 نسل جدیدی از پیکاپ است. رتبه بندی IIHS یک پیشرفت بزرگ است. مدل 2021 دارای امتیاز حاشیه ای در تست همپوش، کوچک راننده و امتیاز ضعیف در نسخه سمت سرنشین این ارزیابی بود. چراغ های جلوی آن نتیجه ای حاشیه ای داشت.

اگر می‌خواهید برداشت ما از Tundra 2022 را داشته باشید، بررسی ویدیویی Motor1.com را در زیر ببینید:

برای ،ب جوایز Top Safety Pick یا Top Safety Pick+، یک وسیله نقلیه 2022 باید در تمام ارزیابی‌های تصادف IIHS به امتیازات خوب دست یابد. سایر ا،امات شامل سیستم پیشگیری از تصادف جلو با درجه پیشرفته یا برتر و چراغ های جلو با امتیاز خوب یا قابل قبول است. برای دریافت افتخار پ،، چراغ های جلو خوب یا قابل قبول باید یک ویژگی استاندارد باشد.

همچنین یک تست جدید پیشگیری از تصادف عابر پیاده در شب وجود دارد. امتیاز پیشرفته یا برتر برای انتخاب ایمنی برتر + ضروری است.

سیستم استاندارد پیشگیری از تصادف جلوی توندرا در تست خودرو به خودرو و خودرو به عابر پیاده در روز نمره برتر را دریافت می کند. تست شبانه وسیله نقلیه به عابر پیاده رتبه پیشرفته را دریافت می کند.

IIHS ،ب جایزه را برای یک وسیله نقلیه در سال 2023 دشوارتر می کند. مانع برخورد جانبی اکنون به جای 3300 پوند، 4200 پوند وزن دارد و به جای 31 مایل در ساعت با سرعت 37 مایل در ساعت حرکت می کند. یک وسیله نقلیه می تواند امتیاز قابل قبولی را ،ب کند و همچنان واجد شرایط انتخاب ایمنی برتر باشد، و جایزه پ، به یک رتبه خوب نیاز دارد.

5 ع، ها

تست تصادف تویوتا توندرا IIHS 2022


منبع: https://www.motor1.com/news/609095/2022-toyota-tundra-crew-cab-iihs-top-safety-pick-plus/

توندرا 2022 می شود رتبه بندی خوب در تمام تست های تصادف IIHSکه امتیاز برتر آژانس است.

در نهایت، خودرویی در سال 2023 به چراغ‌های استاندارد خوب یا قابل قبول برای واجد شرایط بودن برای انتخاب ایمنی برتر نیاز دارد.

تویوتا توندرا 2022 با بدنه کابین خدمه چهار در، جایزه Top Safety Pick+ را از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه دریافت می کند.

چراغ های جلو بازتابنده LED در تریم های SR، SR5 و Limited امتیاز قابل قبولی را ،ب می کنند. پروژکتورهای LED موجود در لیمیتد با پکیج Premium، پلاتینیوم، 1794، TRD Pro و درجه‌های Capstone امتیاز خوبی دریافت می‌کنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.