U-Treasure Of Japan حلقه های عروسی سفارشی با برند هوندا را به قیمت 943 دلار ارائه می دهد.

هوندا علاوه بر خودرو و موتور سیکلت، انواع وسایل نقلیه همه جانبه و تج،ات نیرو را تولید می کند. محصولات آن بسیار مورد توجه و پشتیب، یک پایگاه طرفداران وفادار مشتریان قرار می گیرند که شامل بیش از چند نفر با خالکوبی لوگوی هوندا می شود. با این حال، اگر از جوهر گرفتن بیزار هستید یا فقط می خواهید چیز ظریف تری داشته باشید، U-Treasure ژاپن فقط چیزی را در قالب یک گروه عروسی هوندا دارد.

5 ع، ها

علاوه بر لوگو، می‌تو،د حلقه‌ها را با اطلاعات دیگری از جمله تاریخ عروسی، نام یا حروف اول نام ببرید. نکته مهم این است که کتیبه نمی تواند شامل ،وان کار، نام مستعار یا نام شخصیت شما باشد، به این م،ی که اگر Sir Mix-a-Lot یکی را برای نامزد خود در رانندگی هوندا انتخاب کند، باید توسط آنتونی ری برود. علاوه بر این، شما به هشت شخصیت محدود شده‌اید، بنابراین «Baby Got Back» من، نخواهد بود.

حلقه های ازدواج هوندا

هوندا اولین خودروساز نیست که مجوز نام خود را در مورد جواهرات صادر می کند. اخیراً استون مارتین با Girard-Perregaux در ساخت ساعت Laureato Green Ceramic همکاری کرد و لندرور با برامفورد برای تولید یک ساعت محدود همکاری کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/676614/،nda-،nded-wedding-ring/

اگرچه این حلقه ها توسط هوندا ساخته نشده اند، اما مجوز رسمی این حلقه ها توسط این شرکت صادر شده است. این به تنهایی باید قلب شما را مانند یک Acura NSX به تپش در خط قرمز خود برساند. قیمت ها از 132000 ین یا قیمت پایین و پایین 943.65 دلار با نرخ ارز فعلی شروع می شود. این وب سایت اشاره ای نمی کند که آیا طرح های پرداخت موجود است یا خیر. با این حال، می گوید که حمل و نقل شش هفته طول می کشد، به این م،ی که اگر می خواهید یک مجموعه را سفارش دهید، باید از قبل برنامه ریزی کنید.

این فقط چیزی است که تعهد خود را به همسر و ماشین مورد علاقه خود نشان می دهد. ساخته شده از پلاتین، همان ماده ای که در مبدل های کاتالیزوری استفاده می شود، آن را به ،وان یک کاتالیزور برای اشتیاق مش، با محبوب عزیزتان و همه چیز هوندا در نظر بگیرید. حلقه ها دارای یک نوار انفرادی ساده هستند که یکی از 12 طرح درون آن حک شده است. گزینه ها شامل چندین نشان هوندا و H، یکی برای هوندا Prelude، Beat، یک لوگوی DOHC VTEC، و دیگری برای Civic Type R و Acura Integra Type R هستند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.