V12 هیبریدی الهام گرفته از هوافضا با 1001 اسب بخار

لامبورگینی همچنین قصد دارد با Revuelto سازگارتر با محیط زیست باشد (نه، واقعا). این خودروساز فرآیندهای جدیدی برای تولید موادی دارد که کارآمدتر هستند. اثاثه یا لوازم داخلی چرم های مختلف را با میکروفیبر ساخته شده از پلی استر بازیافتی ،یب می کند. و مشابه نمای بیرونی، کمتر از 70 گزینه رنگی برای کابین خلبان وجود دارد.

V12 زنده و خوب است:

Revuelto (تلفظ rev-ew-EL-tow) نشان دهنده یک زبان طراحی جدید برای لامبورگینی است. بله، زوایای وحشی زیادی وجود دارد و برخی ،اصر ک،یک به شکل آن در می آیند، مانند تیغه شناور دیابلو روی گلگیرهای عقب و ،مت جلویی شیبدار Murcielago. با نگاهی به Revuelto در نمایه، اگر حال و هوای مهم آونتادور را احساس می‌کنید، شما را سرزنش نمی‌کنیم، اما در تمام این موارد، یک تم Y تکراری را خواهید دید. چراغ های جلو و عقب دارای ساختار Y هستند. ورودی‌های هوای جانبی بزرگ مانند یک فلش به سمت جلو حرکت می‌کنند و Y بیشتری به مخلوط تزریق می‌کنند. مرکز داشبورد نیز دارای یک شکل برجسته Y است.

بله، این باتری بسیار کوچک است، اما به اندازه کافی است که Revuelto برد فقط الکتریکی حدود شش مایل داشته باشد. همچنین به اندازه کافی کوچک است که موتور بتواند آن را در حدود شش دقیقه دوباره شارژ کند. بدیهی است که ایده در اینجا برای رانندگی مقرون به صرفه نیست، بلکه به ،وان مکمل عملکرد موتور با امتیاز اضافی عملکرد بدون آلایندگی برای دسترسی به مناطقی است که ممکن است ممنوعیت موتور وجود داشته باشد. Revuelto با قابلیت تمام چرخ متحرک، 1001 ، بخار قدرت را به زمین ارائه می دهد یا یک پر س، با قدرت 180 ، بخار در حالت EV که فقط چرخ های جلو را می چرخاند. بله، جدیدترین پرچمدار لامبو دارای دیفرانسیل جلو است.

زمان آن فرا رسیده است که قوای محرکه Revuelto را دوباره مرور کنیم، زیرا این چیزی است. یک موتور 6.5 لیتری لامبورگینی V12 آشنا به نظر می رسد، اما این یک موتور کاملاً جدید است که هم س، تر و هم قدرتمندتر از مدل قبلی خود است. این موتور 813 ، بخار در 9250 دور در دقیقه و 535 پوند فوت تولید می کند، همه بدون نیاز به توربوشارژر. در سمت هیب،، دو موتور الکتریکی برای چرخ‌های جلو و موتور سوم با گیر،س جدید هشت سرعته مرطوب دوکلاچه نصب شده‌اند که اولین بار برای لامبورگینی است. این تراشه به جای جلو، پشت موتور نصب شده است و فضایی را برای بسته باتری کوچک 3.8 کیلووات ساعتی در جایی که قبلاً تونل انتقال بود، باز می کند.

هر روز نیست که لامبورگینی یک سوپراسپرت پرچمدار جدید را معرفی می کند، بنابراین امروز خاص است. ما بیش از یک دهه با آونتادور وقت داشتیم و اکنون جانشین آن بالا،ه اینجاست. به Revuelto سلام کنید، یک هایپرخودروی دو سرنشین که لامبورگینی آن را «آینده ای نزدیک» برای رانندگی با عملکرد بالا می داند. فناوری‌های زیادی در این خودروی جدید وجود دارد، اما اگر برای دنیایی بدون V12 Lambo آماده نیستید، وقتی می‌گوییم چیزی برای ترس ندارید به ما اعتماد کنید.

Lamborghini Revuelto - ع، - 2023

از نظر عملکرد، 62 مایل در ساعت در 2.5 ث،ه می رسد. 124 مایل در ساعت کمتر از 7 ث،ه طول می کشد. به طور کلی، آ،ین لامبو از سرعت 217 مایل در ساعت فراتر خواهد رفت. و اگر می خواهید بی سر و صدا در شهر بچرخید، می تو،د حالت تمام الکتریکی را برای تقریباً شش مایل انتخاب کنید، مشروط بر اینکه باتری شارژ کامل داشته باشد.

این خلاصه تیزرهایی است که در چند هفته اخیر دیده ایم. ما بعداً عمیق‌تر به این موضوعات خواهیم پرداخت، اما اکنون، بیایید به چیزی بپردازیم که هنوز ندیده‌اید – بدن.

بپرسید چرا:

Lamborghini Revuelto - ع، - 2023

آیا فرقی می کند؟ در مقایسه با Aventador Ultimae، لامبورگینی می‌گوید که Revuelto 61 درصد کارآمدتر است و 66 درصد نیروی رو به پایین بیشتر در موقعیت‌های بار بالا ایجاد می‌کند. این مطمئناً تایرهای سفارشی بریجستون پوتنزا اسپورت را با ابعاد 265/35-20 در جلو و 345/30-21 در عقب آزمایش خواهد کرد. یک ،یب بزرگتر چرخ/،تیک با 265/30-21 ث،ه در جلو و 355/25-22 ث،ه برای عقب موجود است. و اگر در تصمیم گیری مشکل دارید، احتمالاً نمی خواهید در مورد 400 انتخاب رنگ مختلف موجود برای نمای بیرونی بشنوید. ببینید، ما به شما گفتیم که بحث زیادی وجود دارد.

طراحی داخلی:

45 ع، ها

طراحی Revuelto صرفاً یک تمرین علمی تخیلی نیست. باله های جانبی پشت چرخ های جلو برای کمک به قیف شدن هوا به ورودی های امتداد مقعر در طراحی شده اند. سقف فرورفته هوا را به بال عقب هدایت می کند و در عین حال فضای سر کمی بیشتری را برای سرنشینان در داخل ایجاد می کند. اسپلیتر جلو هوا را از چرخ‌های جلو پخش می‌کند، در حالی که در عقب، وحشی‌ترین دیفیوزر عقبی که تا به حال در لامبو استفاده شده است، هنگام خنک ، موتور، نیروی رو به پایین ایجاد می‌کند. بال عقب فعال است و به طور خودکار در صورت نیاز برای موقعیت تنظیم می شود، یا می توان آن را به صورت دستی بین سه حالت برای حداقل یا حدا،ر نیروی رو به پایین کنترل کرد.

همانطور که گفته شد، موتیف Y در داخل وجود دارد، اما این سه صفحه نمایش دیجیتال هستند که برجسته هستند. هیچکدام بزرگ نیستند. راننده دارای یک بازخو، دیجیتال 12.3 اینچی با صفحه نمایش پرتره بسیار متوسط ​​8.4 اینچی در وسط است. با این حال، سرنشین یک صفحه نمایش باریک 9.1 اینچی دارد که اطلاعات حیاتی خودرو را نیز نمایش می دهد. هر سه نمایشگر را می توان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با انگشت خود ،شید و لامبورگینی بر نقش مسافر به ،وان کمک خلبان تاکید دارد. با دست زدن به چیزهایی مانند عملکردهای آب و هوا، ناوبری یا انتخاب موسیقی، راننده باید روی رانندگی تمرکز کند. و با هفت تنظیمات درایو با عملکردهای فرعی مختلف، 13 حالت برای انتخاب وجود دارد.

لامبورگینی Revuelto را نزدیک به پایان سال به ،وان 2024MY در ایالات متحده عرضه خواهد کرد و قیمت آن در زمان من، اعلام خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/659544/lamborghini-،lto-debuts-aero،e-inspired-v12-hybrid/Lamborghini Revuelto - ع، - 2023 Lamborghini Revuelto - ع، - 2023

چرا همه Y؟ لامبورگینی این موضوع را با “،اصر هوافضا” مدرن مرتبط می‌داند و وقتی به جت جنگنده F-35 Lightning II نگاه می‌کنید، کمی منطقی‌تر به نظر می‌رسد. ،یب با خطوط زاویه دار بدنه و ال،ای شش ضلعی در عقب برای ،وجی اگزوز، Revuelto چیزی شبیه به یک جنگنده رادارگریز در مورد آن دارد. کل موضوع هواپیما نیز یک تصادف نیست – لامبورگینی به راننده Revuelto به ،وان خلبان اشاره می کند و مسافر کمک خلبان است. با این حال، همه چیز در مورد آینده نیست. وقتی خلبان و کمک خلبان از وسیله نقلیه خارج می شوند، همچنان این کار را با استفاده از درهای قیچی پیشگام لامبورگینی کانتاچ 50 ساله انجام می دهند.

چیزهای زیادی برای بحث وجود دارد که بیشتر آنها قبلاً در تیزرهای لامبورگینی برای پیشرانه، شاسی و فضای داخلی پیش نمایش داده شده است. برای تازه ، حافظه، قلب این پرچمدار یک موتور جدید 6.5 لیتری V12 است که با سه موتور الکتریکی تکمیل شده است تا مجموعاً 1001 ، بخار (به طور خاص 1000.7 ، بخار) تولید کند. قدرت از طریق جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه جدید به هر چهار چرخ می رسد و حالت تمام الکتریکی برای این هیب، پلاگین در دسترس است. این خودرو از شاسی مونوکوک جدیدی بهره می‌برد که لامبورگینی می‌گوید اولین خودرویی است که ساختار جلویی کاملاً فیبر کربنی دارد. درایور حالت‌های رانندگی متعددی برای انتخاب دارد، که در مجموع 13 حالت.

Lamborghini Revuelto - ع، - 2023

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.