Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury.

تجربه کاربری مرسدس بنز نیز تجسم قطعی یک خودروی رویایی لو، است. زبان طراحی گرمتر و روشن تر است و فضایی مجلل ایجاد می کند. این خودرو به طور کامل در یک محیط گرافیکی سه بعدی واقعی ساخته شده است. مانند یک پیشخدمت، Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury به جای ارائه منوها و لیست های طول،، با انتظار عمل می کند. وسیله نقلیه برای مطابقت با حال و هوای فعلی موسیقی پخش می کند، تقویم قرار ملاقات را می داند و مسیرها را بر اساس آن برنامه ریزی می کند. در ،مت عقب، بسته به اینکه سرنشین عقب چه ،ی باشد، طعم های مختلفی از برنامه های چای و آرامش ارائه می شود. کنترل آسایش آشنا ENERGIZING از S-Cl، منتقل شده است. سیستم هایی مانند ماساژ، رایحه، نور و موسیقی با هم ،یب می شوند و به بازسازی و بهبود تمرکز کمک می کنند. این سیستم جامع رفاهی و سرگرمی می تواند به صورت جداگانه برنامه ریزی شده و برای هر بازار جه، سازگار شود.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/innovation/concept-cars/vision-mercedes-maybach-ultimate-luxury/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.