VW Amarok Drag Races جدید فورد رنجر در V6 دیزل دوئل

اما برای نشان دادن تفاوت بین TDI V6 خود فول،‌واگن در مقابل دیزل پاور استروک V6 فورد (و متعاقباً VW آماروک جدید)، CarExpert یک مسابقه درگ بین آماروک قدیمی و فورد رنجر V6 جدید را تنظیم کرد.

با استفاده از نیروگاه فورد توسط فول،‌واگن برای آماروک جدید، انتظار می‌رود این کامیون کمی کندتر از نسل قبلی خود باشد. با این حال، DNA فورد به این پلاک قابلیت‌های آفرود بیشتری نسبت به قبل داده است، بنابراین این موضوع وجود دارد.

به اندازه کافی درست است، آماروک قدیمی در سرعت 1/8 مایلی سریعتر از رنجر بود، حتی با اضافه شدن مسافر در پیکاپ آلم،. در ا،ر نقاط سریعتر است، به ویژه در سرعت 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) و با سرعت عبور از مرز.

در همین حال، رنجر جدید توربو 3.0 لیتری V6 قدرت کمی کمتر در 247 ، بخار (184 کیلووات) اما گشتاور بیشتر در 443 پوند فوت (600 نیوتن متر) دارد. این می توانست رقابت تنگاتنگی بین فول، واگن قدیمی و رنجر جدید باشد، اما فورد از نظر وزن یک نقطه ضعف دارد.

شایان ذکر است، پیشرانه 3 لیتری V6 توربوشارژ آماروک قدیمی 255 ، بخار (190 کیلووات) و 428 پوند فوت (580 نیوتن متر) گشتاور تولید می کرد. این یک ویژگی افزایش بیش از حد داشت که به راننده اجازه می داد تا به 268 ، بخار (200 کیلووات) دسترسی داشته باشد، چیزی که در رنجر وجود ندارد.

آماروک جدیدی وجود دارد که حاصل همکاری فورد و فول، واگن است. ،، که منتظر آماروک جدید بوده‌اند باید بدانند که فول،‌واگن از موتور دیزلی Power Stroke فورد و گیر،س 10 سرعته برای کامیون سایز متوسط ​​خود استفاده کرده است. بله، TDI V6 قبلی و مبدل گشتاور 8 سرعته که قدرت بیشتری نسبت به مشعل روغنی بیضی آبی تولید می‌کنند را حذف کرد. آیا این حرکت خوبی برای VW است؟ که، ما هنوز باید ببینیم.

آفرود فورد رنجر وایلدتراک 2022

77 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/605606/old-amarok-ford-ranger-race/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.